برسی مونولایت آماران amaran COB 200x S Bi-Color LED Monolight

توضیحات

نقد و بررسی Amaran COB 200x S Bi-Color LED Monolight

برسی مونولایت آماران amaran COB 200x S Bi-Color LED Monolight

amaran دامنه تک نورهای LED خود را با سری S COB 200x S Bi-Color LED Monolight گسترش می دهد و از فرم انعطاف پذیر COB 200x قبلی استفاده می کند. با طراحی بهبود یافته چیپست LED این دستگاه 200 وات قدرت کافی برای روشن کردن اتاق با نور با کیفیت بالا دارد. دمای رنگ متغیر 2700-6500K را با امتیاز SSI فوق العاده بالا برای بازتولید رنگ بسیار دقیق و پیشرفته فراهم می کند. این منبع نور نقطه ای دارای خروجی سخاوتمندانه 45400 لوکس در 3.3 اینچ در صورت جفت شدن با هایپرفلکتور همراه است. انواع نه افکت نورپردازی به راحتی در دسترس هستند تا به شما کمک کنند تا انواع ظاهر خلاقانه را شبیه سازی کنید. این انتخاب عالی برای فیلمبرداران تولیدکنندگان محتوا و عکاسانی است که به دنبال نور و نور ملایم بدون افت کیفیت تصویر هستند. سیستم خنک کننده بی صدا آن مانع هیچ سناریویی نمی شود چه در یک استودیوی خانگی یا در مکان ایجاد محتوا کنید.

شما می توانید سطح روشنایی مناسب برای صحنه خود را با کاهش نور بین 0 تا 100 درصد پیدا کنید و به راحتی تنظیمات را به صورت محلی روی دستگاه با صفحه نمایش ال سی دی بصری انجام دهید. کنترل بی سیم نیز از فاصله 328 اینچی با استفاده از گوشی هوشمند و اپلیکیشن Sidus Link امکان پذیر است. این به شما امکان می دهد به راحتی تنظیمات روشنایی خود را انتخاب کنید Lighting FX را فعال کنید یا چندین دستگاه را همزمان کنترل کنید. به لطف منبع تغذیه 100 تا 240 VAC 100x S طیف گسترده ای از گزینه های برق را ارائه می دهد و برای استفاده در سراسر جهان آماده است. برای مواقعی که برق متناوب در دسترس نیست می تواند به طور جداگانه با دو باتری پایه V یا پایه طلایی با استفاده از ایستگاه برق 2-Bay Battery کار کند. مجهز به پایه Bowens در اندازه کامل امکان سازگاری با طیف گسترده ای از شکل دهنده های نور را فراهم می کند.

سیستم دقت رنگ دقیق
سری S تداوم طیفی را برای دستیابی به کیفیت رنگ پیشرفته SSI (تنگستن) 90 و (D56) 89 بهبود بخشیده است که 18.6 درصد افزایش SSI نسبت به مدل قبلی خود دارد. رتبه بندی چشمگیر CRI 95 TLCI 98 CQS 97 و TM-30 Rf 97/Rg 101 درجه بالایی از دقت رنگ را در همه حال تضمین می کند. عالی برای استودیوهای خانگی یا تنظیمات پخش زنده کیفیت طیفی بسیار بهبود یافته 200x S بازتولید دقیق رنگ پوست را برای فیلم ها و عکس های شما تضمین می کند.
خروجی قدرتمند با هایپرفلکتور
200x S تا 6400 لوکس در 3.3 اینچ در 5600K ساطع می کند. هنگامی که به بازتابنده بالایی مجهز می شود شار نوری به 45400 لوکس می رسد. این یک انتخاب عالی برای فیلمسازان و عکاسان است و نور ملایم و شدیدی را برای همه محیط های عکاسی تولید می کند.
جلوه های از پیش تعیین شده
این چراغ دارای 9 جلوه ویژه شامل پاپاراتزی آتش بازی فلاش لامپ معیوب تلویزیون پالس فلاش انفجار و آتش است.
سبک و چند منظوره
Amaran 200x S یک سر لامپ سبک وزن با پایه چتر داخلی و انعطاف پذیری کامل پایه Bowens است. می توانید آن را با مجموعه ای از اصلاح کننده های اختیاری از جمله Light Dome SE Light Dome Mini II و Aputure Lantern ترکیب کنید.
مزایا و جزئیات بیشتر
0 تا 100٪ دود بدون پله
قابلیت تنظیم نور با افزایش 1%
فقط روی دکمه کنترل کلیک کنید تا شدت/CCT از پیش تنظیم شود
سیستم خنک کننده بی صدا یکپارچه
دارای سیم برق 9.8 اینچی
وزن آن فقط 3.44 پوند است
مدیریت و ذخیره سازی آسان در صورت عدم استفاده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مونولایت آماران amaran COB 200x S Bi-Color LED Monolight" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مونولایت آماران amaran COB 200x S Bi-Color LED Monolight"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه