برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme Pro CompactFlash Memory Card (160MB/s)

توضیحات

مشاهده کارت حافظه 256 گیگابایتی Extreme Pro CompactFlash SanDisk (160 مگابایت بر ثانیه)

برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme Pro CompactFlash Memory Card (160MB/s)

کارت حافظه 256 گیگابایتی Extreme Pro CompactFlash شرکت SanDisk دارای سرعت خواندن تا 160 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 150 مگابایت بر ثانیه است. این کارت Extreme Pro CompactFlash برای پشتیبانی از ویدیوهای Full HD و 4K طراحی شده است زیرا دارای گواهینامه VPG-65 است. VPG-65 (ضمانت عملکرد ویدیویی) سرعت ضبط داده های پایدار 65 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد که جریان داده ها را صاف و شفاف و تمیز نگه می دارد. این کارت CompactFlash همچنین با فرمت های فایل RAW و JPEG سازگار است و به پوشش سیلیکونی RTV و برچسب قابل ضبط مجهز شده است.

بهبود عملکرد پیوسته فریم به فریم با سرعت انتقال داده تا 150 مگابایت بر ثانیه (1000x)
سرعت انتقال بالاتر برای انتقال اطلاعات از کارت به کامپیوتر تا 160 مگابایت بر ثانیه (1067x)
ویژگی های VPG-65 (ضمانت عملکرد ویدیویی) امکان پخش ویدئو با کیفیت Full HD و 4K را با حداقل سرعت ضبط پایدار 65 مگابایت بر ثانیه فراهم می کند.
پوشش سیلیکونی RTV در داخل برای محافظت بیشتر در برابر ضربه و لرزش
برچسب قابل نوشتن برای شناسایی و سازماندهی آسان
جعبه جواهرات برای محافظت از کارت شما برای ذخیره سازی و پشتیبان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme Pro CompactFlash Memory Card (160MB/s)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme Pro CompactFlash Memory Card (160MB/s)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه