برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme PRO CFexpress Card Type B

توضیحات

بررسی کارت حافظه SanDisk 256GB Extreme PRO CFexpress Type B

برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme PRO CFexpress Card Type B

کارت 256 گیگابایتی Extreme PRO CFexpress Type B از SanDisk به گونه ای طراحی شده است که سرعت های مورد نیاز برای ضبط ویدیوی 4K صاف و خام با وضوح حداکثر 4096 در 2160 با سرعت خواندن تا 1700 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 1200 مگابایت را فراهم کند. دادن /s که تأخیر کم در هنگام ضبط با سرعت بالا و افزایش کارایی گردش کار را فراهم می کند. این کارت همچنین با دوربین های انتخابی XQD که از سیستم عامل فعال سازی CFexpress استفاده می کنند سازگار است. در صورت حذف تصادفی فایل نرم افزار بازیابی اطلاعات SanDisk RescuePRO Deluxe برای دانلود رایگان در دسترس است.

لطفاً برای اطمینان از سازگاری با CFexpress با سازنده دوربین خاص تماس بگیرید.

خصوصیات عمومی
سرعت هایی که کارت های دیگر را شکست می دهد
سرعت بالا ضبط مداوم و افزایش کارایی گردش کار فراتر از کارت های SanDisk موجود منجر به سرعت خواندن تا 1700 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 1200 مگابایت بر ثانیه می شود.
عملکرد روان ویدیویی 4K
فرم فاکتور CFexpress ویدیوهای خام 4K را با عملکرد پایدار و تأخیر کم در فیلم شما ضبط می کند.
سازگاری XQD
این کارت با دوربین های منتخب XQD که سیستم عامل CFexpress را اجرا می کنند سازگار است. کارت CFexpress نوع B دستگاه های موجود را به آینده فناوری متصل می کند.
بازیابی فایل ها با نرم افزار RescuePRO Deluxe
این کارت با پیشنهاد دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات RescuePRO Deluxe ارائه می شود. این نرم افزار بازیابی فایل هایی که به طور تصادفی پاک شده اند را آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme PRO CFexpress Card Type B" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 256GB Extreme PRO CFexpress Card Type B"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه