برسی دوربین اسمو اکشن 5 DJI Osmo Action 5 Pro Adventure Combo

توضیحات

بررسی دوربین DJI Osmo Action 5 Pro Adventure Combo

برسی دوربین اسمو اکشن 5 DJI Osmo Action 5 Pro Adventure Combo

دوربین Combo Adventure DJI Osmo Action 5 Pro در هر کجا که هستید ویدیوهای ثابت و واضح با وضوح حداکثر 4K بگیرید. Osmo Action 5 Pro دارای صفحه نمایش OLED دوگانه با روشنایی بالا سیستم های تثبیت کننده RockSteady و HorizonSteady سنسور 40 مگاپیکسلی عمر باتری 4 ساعته و بدنه دوربین ضد آب با فشارسنج است. سایر ویژگی ها عبارتند از 13.5 استاپ محدوده دینامیکی عکس های 8K مرکز/ردیابی سوژه پشتیبانی از OsmoAudio ضبط ویدیوی خام میدان دید 155 درجه 47 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت SD که از کارت های تا 1 ترابایت پشتیبانی می کند.

ویژگی های قابل توجه

عکس های با وضوح بالا: ۴۰ مگاپیکسل تا وضوح عکس ۸K
حافظه داخلی 47 گیگابایت: سرعت انتقال برای اندازه فایل های کوچکتر بهینه شده است
باتری بزرگتر: تا 240 دقیقه زمان کار
انتقال پرسرعت: Wi-Fi 6.0 و USB 3.0 با سرعت انتقال بی سیم تا 80 مگابیت بر ثانیه
OLED: نمایشگرهای OLED با روشنایی بالا در جلو و عقب
شارژ سریع باتری: در 15 دقیقه شارژ کنید و از دو ساعت عکاسی لذت ببرید
Wi-Fi Live Streaming: از وضوح های متعدد برای پخش زنده و ضبط پشتیبانی می کند
عکس های زنده: ویدیوهای ۳ ثانیه ای را به عکس های پویا تبدیل کنید
پیش ضبط: لحظات هیجان انگیز را قبل از شروع ضبط رسمی ضبط و ذخیره کنید
هایلایت: برای سرعت بخشیدن به فرآیند ویرایش لحظات کلیدی را به سرعت برجسته کنید
گیج فشار هوا: گیج محفظه داخلی را هنگام ورود/خروج آب روشن یا خاموش می کند.
ویدیویی با کیفیت بالا با دامنه دینامیکی گسترده

این دوربین دارای سنسور 1/1.3 اینچی برای ضبط ویدیوهای UHD 4K120 و ثبت تجربیات با جزئیات پویا و روان است. FOV فوق عریض 155 درجه تضمین می کند که تمام عملکردها در کادر است. حالت رنگی 10 بیتی D-Log M بیش از یک میلیارد رنگ و محدوده دینامیکی گسترده 13.5 توقف برای عکسبرداری زنده ارائه می دهد و همچنین دارای حالت SuperNight برای عملکرد با کیفیت بالا در نور کم است.
عکس های با وضوح بالا

برای عکس های ثابت خیره کننده دکمه شاتر را فشار دهید و به راحتی برش دهید. هر عکس تقریباً 4 برابر رزولوشن نسل قبلی با وضوح تقریباً 40 مگاپیکسل (7294 x 5472) یا 8K (16:9) است.
همچنین می توانید ویدیوهای 3 ثانیه ای را به عکس های متحرک و پویا تبدیل کنید.

صفحه های لمسی OLED را پاک کنید
Action 5 Pro دارای صفحه نمایش بزرگتر و حاشیه های کوچکتر در صفحه نمایش لمسی بزرگ 2.5 اینچی OLED با روشنایی 1000 cd/m² است. صفحه نمایش 1.46 اینچی OLED جلویی دارای روشنایی 800 cd/m² است و برای ویدیوهای بلاگ و عکس های سلفی مناسب است و معمولاً از آن پشتیبانی می کند. توابع کنترل لمسی استفاده می شود.
برای تنظیمات پارامتر تغییر حالت یا پخش ویدیو نیازی به چرخاندن دوربین نیست. هنگامی که دوربین بین جهت افقی و عمودی حرکت می کند رابط کاربری مطابق با آن سازگار می شود. نمایشگرهای لمسی نیز به اندازه کافی حساس هستند تا به راحتی با دست های خیس کار کنند.

HorizonSteady HorizonBalancing RockSteady

این ویژگی تثبیت هوشمند به حذف لرزش دوربین در همه جهات کمک می کند و حتی به صورت افقی شیب را در هر زاویه ای در ویدیوی 2.7K60 تصحیح می کند. این بدان معنی است که فیلم حتی با برآمدگی های شدید و چرخش 360 درجه می تواند افقی باقی بماند. همچنین می توانید HorizonBalancing را فعال کنید که شیب افقی را با ±45 درجه تصحیح می کند و از ضبط ویدیوی پایدار 4K60 پشتیبانی می کند.
RockSteady 3.0 به طور موثر لرزش ها را کاهش می دهد و در عین حال تأثیر پویای حرکت را حفظ می کند چشم انداز اول شخص همهجانبه تری ارائه می دهد و از ضبط ویدیو تا 4K120 پشتیبانی می کند.

گزینه های ضبط
این عکس های اکشن را با حرکت فوق العاده آهسته 32 برابر کاهش دهید. تراشه قدرتمند 4 نانومتری Action 5 Pro تجزیه و تحلیل فریم به فریم و 4 برابر درونیابی در هر فریم را برای حرکت آهسته تا 32 برابر امکان پذیر می کند. با رزولوشن 1080p240 عکس بگیرید و در پست با سرعت 960 فریم بر ثانیه فیلم بسازید.
با قابلیت پیش ضبط می توانید لحظات هیجان انگیزی را قبل از شروع ضبط رسمی ثبت و ذخیره کنید.

ویژگی برجسته سازی به شما امکان می دهد تا به سرعت لحظات کلیدی را برجسته کنید تا فرآیند ویرایش را تسریع کنید.

تنظیمات موثر

طراحی مغناطیسی اکشن 5 پرو به شما این امکان را می دهد که به راحتی همه چیز را در صورت نیاز تغییر دهید. اتصالات و لوازم جانبی مختلف را قطع و جابجا کنید. قاب امنیتی افقی-عمودی به شما امکان می دهد برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی ویدیوی عمودی بگیرید.
شیشه سکوریت دوام را تضمین می کند و روکش AF کنترل های لمسی را حتی در صورت خیس بودن پاسخگو نگه می دارد. با فعال بودن Always On Display هر دو صفحه نمایش مدت زمان ضبط و مشخصات را برای مصرف انرژی کمتر نشان می دهند. اطلاعات مهم را در یک نگاه بدون اینکه نورهای روشن در شب مزاحم شوید دریافت کنید.

ردیابی مشکل

DJI ردیابی اشیا را در یک دوربین اکشن فراهم می کند. Action 5 Pro اکنون به صورت هوشمند موقعیت سوژه را تشخیص می دهد و به صورت پویا ترکیب بندی را تنظیم می کند.
هنگام عکاسی افقی یا عمودی سوژه را در مرکز هر فریم نگه دارید.

در حال ضبط

این دوربین علاوه بر اسلات کارت microSD که از کارت های 1 ترابایتی پشتیبانی می کند 47 گیگابایت حافظه داخلی برای ویدیوهای بیشتر دارد. این دارای نرخ بیت بهینه شده برای اندازه های فایل حتی کوچکتر است.
همچنین می توانید به سرعت فایل ها را از طریق Wi-Fi 6 و USB 3.0 با سرعت انتقال بی سیم تا 80 مگابایت بر ثانیه انتقال دهید.

عمر باتری طولانی با شارژ سریع

با یک باتری 1950 میلی آمپری پلاس با ظرفیت بالا که قادر به کار در دمای تا -4 درجه فارنهایت است تا چهار ساعت به طور مداوم ضبط کنید. فناوری شارژ سریع به شما این امکان را می دهد که باتری را برای 2 ساعت شارژ تنها در 15 دقیقه شارژ کنید.
پخش زنده Wi-Fi

مستقیماً از Action 5 Pro با استفاده از Wi-Fi دو بانده داخلی یا نقطه اتصال تلفن خود پخش جریانی کنید.
پلتفرم و وضوحی را که می خواهید در هر مکانی به آن متصل شوید انتخاب کنید و ویدیوی خود را ذخیره کنید.

رابط صوتی داخلی
سه میکروفون داخلی همه جانبه صدای دقیق و شفافی را ضبط می کنند. DJI Mic 2 را که به طور جداگانه در دسترس است برای یک راه حل صوتی قابل حمل و نصب آسان با ضبط شناور 32 بیتی وصل کنید. دوربین را می توان با استفاده از کابل اختیاری USB-C به 3.5 میلی متر به میکروفون های خارجی دیگر متصل کرد.
طراحی ضد آب و بادوام

بدنه دوربین می تواند تا 65.6 اینچ به طور کامل در زیر آب فرو رود و بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی ماجراجویی های زیر آب شما را افزایش می دهد.
اگر قاب ضد آب اختیاری را اضافه کنید تا عمق 197 اینچ ضد آب باقی می ماند.

همگام سازی کد زمانی
کد زمانی داخلی Osmo Action 5 Pro به شما این امکان را می دهد که به راحتی فریم ها را در سناریوهای عکاسی با چند دوربین همگام سازی کنید.
حالت فوق العاده شبانه

Action 5 خود را برای عکاسی در روز یا شب همراه خود ببرید. حالت SuperNight از الگوریتم های کاهش نویز هوش مصنوعی برای ویدیوهای واضح تر و تمیزتر در نور بسیار کم استفاده می کند.
اپلیکیشن Mimo
هنگامی که تلفن هوشمند شما به صورت بی سیم به Osmo Action 5 Pro متصل است برنامه Mimo به شما امکان می دهد پیش نمایش دوربین را مشاهده کنید و تنظیمات را انجام دهید. با انواع قالب های ویرایش و ویژگی ویرایش با یک لمس همه بدون نیاز به دانلود ویدیوها در حین ویرایش برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی گوشی شما. اپلیکیشن Mimo همچنین شامل ویژگی های ویرایشی مختلفی برای دوربین های اکشن مانند داشبورد ورزشی Vivid Underwater و InvisiStick می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اسمو اکشن 5 DJI Osmo Action 5 Pro Adventure Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اسمو اکشن 5 DJI Osmo Action 5 Pro Adventure Combo"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه