برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer

توضیحات

بررسی تثبیت کننده گیمبال دستی Zhiyun-Tech WEEBILL-S

برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer

گیمبال دوربین Zhiyun Tech WEEBILL-S طراحی کم رنگ مدل قبلی خود WEEBILL LAB را حفظ کرده و دارای فرم فشرده تر و همچنین سایر ویژگی های جدید است. طراحی حالت اسلینگ شامل یک دسته در پشت است که امکان تغییر آسان به حالت اسلینگ و همچنین کنترل بهتر در حالت های دیگر را فراهم می کند. از دیگر پیشرفت ها می توان به موتورهای بهبود یافته و الگوریتم های تثبیت کننده اشاره کرد. WEEBILL-S 300٪ گشتاور موتور بیشتر و 50٪ پاسخگویی بیشتر دارد. این به شما امکان می دهد بین ترکیب های دوربین/لنز سوئیچ کنید مانند دوربین Canon 5D Mark IV با لنز زوم 24-70 میلی متر به تعادل بهتری دست پیدا کنید.

ماژول تصویربرداری TransMount که به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری همراه با WEEBILL-S عرضه می شود یک واحد طراحی فشرده است که به خوبی در زیر صفحه آزادسازی سریع WEEBILL-S قرار می گیرد و پخش بی سیم 1080p30 را در فواصل تا 328 نقطه ممکن می سازد. حداکثر سه دستگاه از جمله تلفن تبلت و مانیتورهای حرفه ای انتخاب شده را می توان با استفاده از ماژول های گیرنده مناسب همگام کرد.

برنامه همراه Zhiyun-Tech ZY Play سازگار با iOS و Android برای کار با ماژول انتقال تصویر ارتقا یافته است تا امکان کنترل کارآمدتر گیمبال را فراهم کند. یک ویژگی درون برنامه ای به نام SmartFollow 2.0 با این ماژول کار می کند تا امکان ردیابی دقیق اشیاء را مستقیماً از برنامه فراهم کند. ابزاری به نام Sync Motion امکان نظارت در زمان واقعی و کنترل حرکت همزمان را فراهم می کند. همچنین به روزرسانی هایی برای ویژگی های استاندارد از جمله ViaTouch 2.0 وجود دارد که به شما امکان می دهد عملکردها و تنظیمات مختلف دوربین و گیمبال خود را مستقیماً از صفحه تلفن هوشمند خود کنترل کنید. این موارد شامل بزرگنمایی و فوکوس در جایی که پشتیبانی می شود و همچنین ردیابی سرعت شاتر ISO دیافراگم و موارد دیگر می باشد. سایر ویژگی هایی که در برنامه ZY Play خواهید یافت شامل ابزارهای عکاسی خلاقانه مانند پانوراما Timelapse Motionlapse و Long Exposure Timelapse است.

WEEBILL-S شش حالت عملیاتی را ارائه می دهد. اینها شامل حالت POV Full-Range که امکان حرکت همزمان 360 درجه را در هر سه محور می دهد و حالت Vortex که به شما امکان می دهد به عکاسی 360 درجه برسید. لطفاً برای توضیح هر شش حالت بخش ویژگی های زیر را ببینید. از دیگر ویژگی های گیمبال می توان به تنظیم خودکار هوشمند هوشمند اشاره کرد که به طور خودکار وزن دوربین شما را تشخیص داده و بر اساس آن تنظیم می شود تا بهترین عملکرد ممکن را تضمین کند. عمر باتری WEEBILL-S نیز به 14 ساعت افزایش یافته است.

Cardan WEEBILL-S کنترل الکترونیکی فوکوس را با دوربین های پشتیبانی شده فعال می کند. این کار با استفاده از یک سبد خرید یکپارچه انجام می شود. لطفاً برای لیست به روز دوربین های پشتیبانی شده به وب سایت Zhiyun-Tech مراجعه کنید. گیمبال همچنین از فوکوس مکانیکی و کنترل زوم با استفاده از موتورهای اختیاری پشتیبانی می کند. WEEBILL-S از موتورهای TransMount و همچنین سایر لوازم جانبی TransMount که مدل قبلی با آنها سازگار بود پشتیبانی می کند. از جمله آنها سری Quick Set Adapter است که از زمان عرضه بسیار محبوب شده است.

WEEBILL-S دارای لوازم جانبی متعددی است از جمله صفحه دولایه آزادسازی سریع Arca Swiss/Manfrotto و کیسه نگهداری. همچنین شامل یک سه پایه کوتاه است که می تواند به عنوان پایه یا دسته اکستنشن استفاده شود. مینی سه پایه نیز مکمل گیمبال برای نوردهی کم و کم است. به دسته پشتی متصل می شود تا به عنوان دسته بالای سر عمل کند.

طراحی بهبود یافته

WEEBILL-S از طراحی دسته عقب مدل قبلی خود WEEBILL LAB به شکل فشرده تر با ویژگی های جدید استفاده می کند. اینها شامل موتورها و الگوریتم های تثبیت به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

ماژول انتقال تصویر TransMount

WEEBILL-S از ماژول انتقال تصویر اختیاری TransMount پشتیبانی می کند که تقریباً در همان زمان منتشر می شود. این واحد جمع و جور در زیر صفحه نصب گیمبال متصل می شود و امکان انتقال 1080p30 تا 328 اینچ را به گیرنده های مناسب می دهد.

حداکثر سه گیرنده پشتیبانی می شود که به شما امکان می دهد به طور همزمان به سه دستگاه استریم کنید. دستگاه های سازگار شامل گوشی های هوشمند تبلت ها و مانیتورهای انتخابی هستند.

برنامه ZY Play ارتقا یافته است

برنامه همراه ZY Play برای iOS/Android به روزرسانی شده است تا با افزونه انتقال تصویر TransMount کار کند تا گردش کار پیشرفته تری ارائه کند. بسیاری از ویژگی ها مانند ViaTouch 2.0 نیز ارتقا یافته اند تا مستقل از ماژول انتقال تصویر کار کنند.

6 حالت کار

حالت POV برد کامل

حرکت 360 درجه همزمان در هر سه محور. این تضمین می کند که دوربین بدون توجه به اینکه چقدر گیمبال را در جهت خاصی حرکت می دهید در موقعیت قفل می ماند به جای اینکه در حین حرکت به سمت بیرون قرار بگیرد و امکان عکس های POV واقعی را فراهم کند.

حالت گردابی

عکس های 360 درجه از بشکه ها ایجاد کنید.

حالت رفتن

برای ورزش های شدید و کاربردهای مشابه با حداکثر سرعت ردیابی کار کنید.

حالت PF

وقتی گیمبال را به چپ و راست می چرخانید دوربین حرکت می کند. این ویژگی برای عکاسی هایپرلپس بسیار مفید است.

حالت F

دوربین حرکت دسته گیمبال را دنبال خواهد کرد.

L D

هنگام تقلید یک عروسک یا حرکت دست سوژه خود را در فوکوس نگه دارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه