برسی گیمبال موبایل ژیون تک پک استاندارد Zhiyun-Tech SMOOTH 5S Smartphone Stabilizer (Gray)

توضیحات

تثبیت کننده گوشی هوشمند Zhiyun-Tech SMOOTH 5S Pro (خاکستری)


گیمبال موبایل Xiontech SMOOTH 5S Pro از Zhiyun-Tech با یک چراغ پرکننده یکپارچه قدرتمند موتورهای ارتقا یافته یک الگوریتم جدید و یک دستگیره گسترده تر به روز شده است. SMOOTH 5S با پشتیبانی از گوشی های هوشمند بزرگ تر با وزن 5.3 تا 10.6 اونس و ضخامت 0.4 اینچ و عرض 2 تا 3.5 اینچ حتی از ترکیب های لنز خارجی/لنز تلفن هوشمند نیز پشتیبانی می کند. فضای وسیع تر بین هر یک از سه محور به شما امکان می دهد زوایای شدیدتر و سینمایی بیشتری ایجاد کنید.

این گیمبال که برای ضبط یک نفره طراحی شده است یک پنل کنترل بصری حالت های سوئیچ سریع زمان اجرا پایدار تا 25 ساعت و شارژ سریع PD تنها دو ساعت را ارائه می دهد. سازگاری با سه برنامه موبایل طراحی شده برای کاربران در سطوح مختلف به شما امکان می دهد پخش زنده کنترل فوکوس و ایجاد افکت های تاخیری شبیه سازی عروسک/ زوم و حرکت آهسته را انجام دهید.

سازگار با گوشی های هوشمند
گیمبال SMOOTH 5S می تواند گوشی های هوشمند با عرض 2-3.5 اینچ ضخامت 0.4 اینچ و وزن 5.3-10.6 اونس را در خود جای دهد و به شما امکان می دهد از آن با گوشی های هوشمند و لنزهای خارجی استفاده کنید.
چراغ پرکننده یکپارچه
یک نور پرکننده یکپارچه به روشن شدن سوژه شما کمک می کند
طراحی 3 محوره
فضای وسیع تر بین هر محور گرفتن یک زاویه شدید را آسان تر می کند
عملکرد موتور
موتورهای مغناطیسی الگوریتم ارتقا یافته و دستگیره گسترده تر از گوشی های بزرگتر نسبت به مدل های قبلی SMOOTH پشتیبانی می کنند.
کنترل پنل بصری
پانل کنترل شامل یک جوی استیک درپوش گرد و حالت های عکسبرداری قابل مشاهده است که به شما امکان می دهد هنگام عکاسی با یک دست تنظیمات نرمی را با نوک انگشت خود انجام دهید.
برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند
زی کامی
برنامه پایه ZY Cami دارای حالت SMART حالت SmartFollow 3.0 Gesture Control Live Stream Master و ZY Cami Editor است.
StaCam
برنامه StaCam دارای ویژگی های سطح حرفه ای مانند تنظیم دقیق پارامتر تنظیم نوردهی تغییر لنز کنترل زوم و فوکوس پیک کردن فوکوس رنگ کاذب برش برجسته و استفاده از LUT است.
Filmic Pro
برنامه Filmic Pro در سطح حرفه ای ویژگی هایی مانند تعویض دستی تعویض لنز کنترل نور LED تنظیم فوکوس و حالت متقاطع را ارائه می دهد.
زمان اجرا قوی
با شارژ سریع PD تنها دو ساعت و حداکثر زمان اجرا تا 25 ساعت SMOOTH 5S ضبط تقریباً مداوم را امکان پذیر می کند.
چراغ پرکننده داخلی
اجازه دهید استعداد شما با یک نور پرکننده یکپارچه که دمای رنگ 5000K را ارائه می دهد درجه CPI+ 90 و توان 2W بدرخشد.
تثبیت بهینه
SMOOTH 5S با حفظ کیفیت اصلی ویدیو تثبیت بهینه را فراهم می کند
تغییر حالت سریع
چندین گزینه عکاسی کلاسیک مانند PF (Pan/Track) L (Lock) F (Track) و POV (Point of View) به شما این امکان را می دهند که به سرعت حالت ها را تغییر دهید تا بهترین عکس را بگیرید.
جلوه دالی/افزایش دهنده
چرخ کنترل تنظیم فاصله کانونی و سوئیچ بزرگنمایی و فوکوس به کاربران امکان می دهد به راحتی جلوه های سبد خرید/زوم ایجاد کنند.
مدل های تیراندازی با هوش مصنوعی
برنامه ZY Cami چندین قالب را برای ایجاد آسان محتوا فراهم می کند در حالی که برنامه StaCam به شما امکان می دهد پارامترهای حرفه ای را مستقیماً روی گیمبال تنظیم کنید.
جلوه های خلاقانه
هوشمند به نظر می رسد
از حالت Smart Follow با کنترل حرکت دست استفاده کنید تا سوژه خود را در فوکوس نگه دارید
MagicClone در اینجا
با استفاده از ویژگی MagicClone Pano یک افکت کلون سرگرم کننده ایجاد کنید
آهنگ آهسته و تایم لپس
از ویژگی های Slow Motion و Timelapse برای ایجاد جلوه های حرکتی پویا استفاده کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال موبایل ژیون تک پک استاندارد Zhiyun-Tech SMOOTH 5S Smartphone Stabilizer (Gray)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال موبایل ژیون تک پک استاندارد Zhiyun-Tech SMOOTH 5S Smartphone Stabilizer (Gray)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه