برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین 3 Zhiyun-Tech CRANE 3 LAB

توضیحات

تثبیت کننده دوربین Zhiyun-Tech CRANE 3 LAB

برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین 3 Zhiyun-Tech CRANE 3 LAB

تثبیت کننده Zhiyun-Tech CRANE 3 LAB برای تثبیت کننده دستی Zhiyun-Tech CRANE 3 LAB از تکنولوژی Zhiyun طراحی مجدد قدرتمند حلقه قبلی Zhiyun با اضافه شدن گزینه های دسته قابل جدا شدن موتور قدرتمندتر با بار بزرگ 14.3 پوندی سیستم قفل محور به روز شده ورودی برق خارجی و سیستم کنترل از راه دور 55 درجه ViaTouch 2.0 شیب محور. به شما امکان می دهد دوربین خود را بدون مسدود کردن دید نصب کنید و همچنین ماژولار است بنابراین می توانید یک بازوی اضافی برای قرار دادن دوربین های بزرگتر اضافه کنید.

CRANE 3S دارای یک دسته ارگونومیک و زاویه دار است که عملکرد دو دست را برای پایداری بهینه فراهم می کند. دستگیره به شما این امکان را می دهد که با یک یا دو دست به حالت نوردهی کم سوژه بروید و با نزدیک تر شدن به سوژه عکس های خلاقانه ای مانند عکس های چرخشی ۳۳۰ درجه بگیرید. همچنین دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند ضبط از راه دور / توقف / کنترل شاتر دوربین با استفاده از کابل های موجود سیستم زوم و فوکوس پیشرفته از نسخه قبلی CRANE 3 LAB و سازگاری با سیستم انتقال تصویر Transmount به طور جداگانه برای انتقال ویدئو است. همچنین می تواند طیف وسیعی از اندازه های دوربین را با استفاده از یک ماژول توسعه جداگانه برای بازوی افقی در خود جای دهد.

3S دارای دو نوع دسته متحرک و زاویه دار است. SmartSling شامل یک دسته ارگونومیک با جوی استیک و دکمه های کنترلی است و EasySling اختیاری یک دسته ساده و راحت بدون کنترل را ارائه می دهد. تمام کنترل هایی که نیاز دارید در بالای دسته اصلی همراه با نمایشگر وضعیت OLED در دسترس شما هستند. برنامه رایگان Zhiyun برای iOS/Android بسیاری از ویژگی های مشابه و همچنین ویژگی های ویژه ای مانند پانوراما زمان فوکوس سرعت شاتر زمان نوردهی طولانی تنظیمات دوربین و موارد دیگر را ارائه می دهد.

با استفاده از سه باتری موجود می توانید 3S را تا 12 ساعت تغذیه کنید. با این حال اگر به زمان بیشتری برای عکاسی نیاز دارید پورت DC به شما امکان می دهد یک بسته باتری اضافی مانند Transmount PowerPlus را که شامل شش باتری 18650 است وصل کنید و زمان عکاسی را تا 18 ساعت افزایش دهید. CRANE 3S را می توان با استفاده از برنامه به روز شده ViaTouch 2.0 برای iOS یا Android از طریق بلوتوث 5.0 برای کنترل از راه دور حرکت و مدیریت تنظیمات گیمبال کنترل کرد.

9 نخ برای نصب لوازم جانبی در اطراف گیمبال برای اضافه کردن انواع لوازم جانبی Transmount یا شخص ثالث موجود است. یکی دیگر از ویژگی های مهم گیمبال طراحی مجدد سیستم قفل مجدد محور است که شامل یک قفل جداگانه در هر محور می شود که قفل محکم در محل بدون لرزش اضافی را تضمین می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا هنگام خاموش کردن گیمبال تک تک محورها را قفل کنید تا موقعیت تعادل خود را به خاطر بسپارید بنابراین نیازی به تعادل مجدد در هر بار استفاده از آن ندارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین 3 Zhiyun-Tech CRANE 3 LAB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر دوربین ژیون کرین 3 Zhiyun-Tech CRANE 3 LAB"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه