موافقت با درخواست نقل و انتقال بیش از ۳۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

موافقت با درخواست نقل و انتقال بیش از ۳۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

سوشال لند/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه نقل وانتقالات فرهنگیان از مجموع ۷ هزار و ۹۷ متقاضی درون و برون استانی با درخواست ۳ هزار و ۸۸۲ نفر موافقت شد که معادل ۵۴.۷ درصد است.

حسن بروشکی در گفت وگو با سوشال لند بیان کرد: با هدف احصاء وضعیت موجود و ترسیم نقشه راه برای دستیابی به اهداف موردنظر موضوع تهیه برنامه پنج ساله توسعه شاخص های آموزشی و پرورشی استان در دستور کار قرار گرفت و پس از تدوین و تصویب در شورای معاونین وزارت متبوع برای انجام به استان ابلاغ و هم اکنون در حال اجراست.

مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: از دیگر برنامه های سال تحصیلی جاری موضوع توانمندسازی معلمان و کیفیت بخشی آموزشی خواهد بود و در این راستا از همه ظرفیت ها و بسترها بهره گیری خواهیم کرد همچنان که با کمک کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دوره های آموزشی مختلفی برای معلمان آموزگاران و دبیران در سال گذشته برگزار و با تربیت مدرسان میانی در سال تحصیلی جدید نیز این مهم استمرار خواهد داشت.

بروشکی افزود: در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان سیستان و بلوچستان افتخارات بزرگی را در سطح ملی و بین المللی رقم زدند که از آن جمله می توان به کسب ۱۴ مدال طلا و نقره در المپیادهای علمی و پژوهشی کسب دو مدال طلا و برنز جهانی در مسابقات آسیایی سنگاپور و مسابقات جهانی توسعه نرم افزارهای تلفن همراه در فرانسه و کسب بیش از ۱۰۰ رتبه اول تا سوم کشوری در المپیاد ورزشی همایش قرآنی سمپاد جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی و کارسوق های علمی و پژوهشی یادکرد.

وی بیان کرد: در شاخص میانگین معدل امتحانات نهایی دانش آموزان در خرداد ماه ۱۴۰۳ سیستان و بلوچستان رشد ۳۶ دهم درصدی را به خود اختصاص داده است که با توجه به آمار بالای ۹۰ هزار دانش آموز و شرایط خاص برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دهم یازدهم و دوازدهم این رقم در میانگین کشوری (۷۲ دهم درصد) رشد قابل توجهی است.

پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موافقت با درخواست نقل و انتقال بیش از ۳۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موافقت با درخواست نقل و انتقال بیش از ۳۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه