برسی دوربین اکشن Insta360 ONE X Action Camera

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Insta360 ONE X


جانشین Insta360 ONE اصلی، Insta360 ONE X دارای Wi-Fi فعال است و می تواند به جای اتصال فیزیکی به تلفن/تبلت شما، از راه دور با دستگاه iOS یا Android شما همگام شود. اصلی Insta360 ONE X ویدیوهای 360 با وضوح 5.7K با سرعت 30 فریم در ثانیه و عکس های 18 مگاپیکسلی می گیرد. دو لنز 200 درجه به همراه دو میکروفون داخلی، محیط اطراف شما را از تمام زوایا روی کارت میکرو اس دی (فروش جداگانه) ضبط می کنند.

با تصاویر گرفته شده، می توانید آنها را از طریق Wi-Fi به برنامه همراه 360 ONE (دانلود رایگان برای iOS/Android) منتقل کنید و برنامه به طور خودکار آنها را به یک تصویر 360 متصل می کند. از این برنامه می‌توانید فیلم‌های 360 درجه را در رسانه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب و فیس‌بوک به اشتراک بگذارید و همچنین آن را به صورت زنده پخش کنید. تصویر کامل 360 درجه را می توان با کشیدن در برنامه جابجا کرد تا زاویه ای را که می خواهید ببینید، از جمله پشت جایی که هنگام گرفتن عکس ایستاده اید، پیدا کنید. همچنین می توانید تصاویر را در نرم افزار Insta360 Studio (دانلود رایگان برای Mac/Windows) برش دهید، جایی که می توانید کنترل بیشتری بر روی دوخت و سایر عوامل اعمال کنید.

ONE X دارای تثبیت کننده تصویر دیجیتال FlowState Insta360 است که لرزش ثبت شده در ویدیوهای شما را جبران می کند و به شما فیلم نرم تری می دهد. بنابراین می توانید نه تنها یک ویدیوی جذاب 360 درجه ضبط کنید، بلکه فیلم را نیز تثبیت کنید. این دوربین همچنین حالت HDR را ارائه می‌کند، که در آن دوربین چندین عکس می‌گیرد و آنها را در یک تصویر واضح “واقع گرایانه” و “روشن به نور” ترکیب می‌کند.

برنامه ONE X ابزارها و ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از تصویر خود بهره بیشتری ببرید. می‌توانید از حرکت آهسته سینمایی برای افزودن درام یا سایر افکت‌های دلخواه به عکس خود استفاده کنید یا Hyperlapse را اضافه کنید تا ببینید ویدیوی شما با چه سرعتی پخش می‌شود. همچنین می‌توانید قسمت‌هایی از تصویر 360 درجه مورد نظر را دوباره فرمت کنید، موسیقی و افکت‌ها را اضافه کنید، و تصویر را به روش‌های دیگری ویرایش کنید، همه از دستگاه تلفن همراه خود.

با افزودن لوازم جانبی اختیاری Bullet Time Insta360 برای ONE X (متشکل از یک چوب سلفی و دسته)، دوربین از ویژگی به نام Bullet Time پشتیبانی می‌کند، یک جلوه حرکت آهسته شبیه به افکت چرخش در زمان ثابت. در فیلم ماتریکس. اضافه شدن کنترل از راه دور هوشمند GPS به شما امکان می دهد داده های GPS را ضبط کنید و آمارهای روی صفحه مانند سرعت، ارتفاع و جهت را ردیابی کنید. ONE X همچنین از یک کیس ماجراجویی اضافی برای بسیاری از ورزش های آبی و یک جعبه غواصی برای فعالیت های زیر آب پشتیبانی می کند.

Insta360 ONE X توسط یک باتری قابل جابجایی تغذیه می شود که 60 دقیقه ضبط مداوم را فراهم می کند. باتری های اضافی به طور جداگانه برای تعویض سریع در دسترس هستند. Insta360 ONE X با 794 جزء مجزا طراحی شده است که به همراه باتری موجود در مجموع 4 اونس نور وزن دارند.

ویژگی های کلیدی
حداکثر وضوح 360 5.7K30 با حداکثر سرعت 120 مگابیت بر ثانیه در H.264
عکس 360 تا 18 مگاپیکسل
تثبیت کننده تصویر دیجیتال FlowState
تا 65 اینچ اتصال Wi-Fi 5G به دستگاه‌های iOS/Android
دوخت خودکار در اپلیکیشن رایگان 360 ONE (iOS/Android)
دوخت دستی در نرم افزار رایگان Insta360 Studio (Mac/Windows)
فضای ذخیره سازی برای کارت های microSD تا 256 گیگابایت
به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی یا پخش زنده از برنامه
وضعیت HDR
اسلوموشن سینمایی، هایپرلپس و ویرایش درون برنامه ای
پشتیبانی از لوازم جانبی اختیاری Bullet Time، کنترل از راه دور GPS هوشمند و قاب ضد آب
60 دقیقه فیلمبرداری مداوم با باتری قابل جابجایی همراه
حالت های ویدیویی
ویدیو استاندارد 360
حالت تاخیر
Bullet Time (به لوازم جانبی Bullet Time اختیاری نیاز دارد)
خاطرات تصویری 360
حالت های عکس
عکس های استاندارد 360
عکس های 360 تایم لپس
عکس های HDR 360
عکس 360 از راه دور
عکس های خام 360
پخش زنده
پخش زنده 360
FreeCapture Live (کاربر دیدگاه بصری را کنترل می کند)
دستگاه های iOS سازگار
iPhone Xs، Xs Max، X، 8/8 Plus، 7/7 Plus، 6s/6s Plus، SE
iPad Pro (10.5 اینچ)، iPad (2018)
iOS 10.0 یا بالاتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن Insta360 ONE X Action Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن Insta360 ONE X Action Camera"، کلیک کنید.