برسی دوربین اکشن Insta360 GO 2

توضیحات

بررسی دوربین اکشن Insta360 GO 2


دوربین اکشن Insta360 GO 2 یک دوربین اکشن مینیاتوری برای برنامه های روزمره در هر مکان و هر زمان اضافه کنید. GO 2 با ضبط تا 3K 2560 x 1440 ویدیو، صدا و عکس‌های 9 مگاپیکسلی نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است و همچنین ویژگی ضبط حرکت آهسته را اضافه می‌کند. اکنون شامل 32 گیگابایت حافظه فلش داخلی است و به شما امکان می دهد دوربین را کنترل کنید، ویدیوی خود را بررسی کنید و سپس از طریق یک برنامه همراه iOS/Android از طریق Wi-Fi، محتوا را به تلفن خود صادر کنید. GO 2 آنقدر کوچک و سبک است که می توانید آن را دور گردن خود ببندید، آن را به یقه یا اسکیت بورد خود ببندید، آن را به داشبورد خود وصل کنید و موارد دیگر.

ویدیوی استاندارد با وضوح 3K یا 1080p صادر می شود، به علاوه می توانید ویدیوهای اسلوموشن 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید و همچنین از Hyperlapse برای عکس های اکشن سریع استفاده کنید. ویدئو با لرزشگیر داخلی FlowState Insta360 ضبط می شود که از یک ژیروسکوپ 6 محوره داخلی برای صاف کردن فیلم شما استفاده می کند. برنامه همراه رایگان iOS/Android همچنین می تواند برای عملکردهای مختلف از راه دور و همچنین ویرایش خودکار بصری فیلم شما استفاده شود.

این دوربین در یک محفظه ضد آب قرار گرفته است که به شما امکان می دهد در عمق 13 اینچی آب عکاسی کنید. همچنین دارای یک کیس شارژ است که دارای باتری 1100 میلی آمپر ساعتی بزرگتر از مدل اصلی GO است که تا 150 دقیقه زمان ضبط را فراهم می کند. اگرچه دوربین دارای یک باتری داخلی است، کیس شارژ یک راه حل جایگزین برق (و خیلی بیشتر) ارائه می دهد. با هر بار شارژ به شما امکان می دهد تقریباً 15 دقیقه کلیپ بگیرید.

ویژگی اصلی قاب شارژ این است که راهی برای اتصال دوربین به گوشی شما برای انتقال خودکار فیلم و عکس است. کیس شارژ دارای کانکتور لایتنینگ و میکرو یو اس بی برای گوشی های iOS و اندروید است. دوربین داخل قاب قرار می گیرد و قاب به گوشی شما متصل می شود. اگر می‌خواهید GO 2 را روی یک سطح قرار دهید، می‌تواند با پایه‌های تاشو خود به عنوان سه‌پایه نیز عمل کند. از طریق کانکتور micro-USB، می توانید برای انتقال فایل ها به رایانه های مک و ویندوز نیز متصل شوید.

ویژگی های جدید

GO 2 به شما امکان می دهد در حالت آهسته با سرعت 120 فریم بر ثانیه عکس بگیرید، دارای حالت هایپرلپس، باتری داخلی با ظرفیت بیشتر از 1100 میلی آمپر ساعت، تصاویر ثابت 9 مگاپیکسل، فیلمبرداری تا رزولوشن 3K با رزولوشن 2560 در 1440، ضبط با رزولوشن 1080p30 وضوح HDR. فرمت و حافظه داخلی بزرگتر 32 گیگابایتی دارد.

فیلم تثبیت شده با صدا + عکس

Insta360 GO 2 با 32 گیگابایت حافظه داخلی ویدئو، صدا و عکس را به صورت داخلی ضبط می کند. ویدیوهای GO 2 به صورت خودکار از طریق برنامه همراه در صورت اتصال به تلفن شما پخش می شوند.

باران یا درخشش

GO 2 تا 13 اینچ یک کیس شارژ ضد آب با دکمه استارت/استاپ است، تا 2.5 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد و دارای پایه های تاشو برای تبدیل به سه پایه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن Insta360 GO 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن Insta360 GO 2"، کلیک کنید.