برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 8 Black

توضیحات

بررسی دوربین اکشن سیاه GoPro HERO 8


GoPro خط چشمگیر دوربین های اکشن خود را با HERO8 Black تقویت می کند، نسل بعدی دوربین اکشن همه کاره که برای ضبط فیلم های صاف و پایدار از آخرین ماجراجویی شما، از یک سفر ساده با قایق گرفته تا پرش کوهستانی وحشی، طراحی شده است. HERO8 Black دارای تثبیت‌کننده HyperSmooth 2.0 به‌روزرسانی شده است تا حرکتی صاف و شبیه گیمبال را در تمامی نرخ‌های فریم پشتیبانی شده بدون نیاز به گیمبال ارائه دهد. همچنین می توانید از HERO8 Black به عنوان وب کم در رایانه خود با استفاده از یک برنامه رایگان قابل دانلود استفاده کنید. به‌روزرسانی‌های اضافی شامل طراحی فیزیکی شیک‌تر با پایه «انگشت تاشو» برای نصب سریع، درب باتری بازطراحی‌شده برای تعویض سریع‌تر باتری، لنز با مقاومت دو برابری HERO7 در برابر ضربه، حالت باتری اختیاری برای تقریباً 2.5 برابر طول عمر باتری است . حالت نمایش تاشو اضافی برای مشاهده آسان قاب شما، حالت نور LED اضافی،

GoPro HERO8 Black تا رزولوشن UHD 4K و تایم لپس، حرکت آهسته تا رزولوشن 1080p240 و ویدئو با حرکت فوق‌العاده آهسته را پشتیبانی می‌کند. با SuperPhoto به روز شده با پشتیبانی از HDR که به کاهش تاری و افزایش جزئیات در شرایط کم نور کمک می کند، می توان تصاویر ثابت را تا رزولوشن 12 مگاپیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت کرد. همچنین دارای ویژگی Night-Lapse به روز شده برای عکاسی و پردازش شبگردهای 4K است. عملکرد LiveBurst به شما امکان می دهد 1.5 ثانیه قبل و بعد از عکس ضبط کنید تا انتخاب های بیشتری برای بهترین عکس در اختیار شما قرار دهد. گزینه های میدان دید لنز (FOV) نیز به چهار حالت به روز شده است: باریک، خطی در 24.4 میلی متر، عریض در 16.5 میلی متر و SuperView در 15.1 میلی متر.

HERO8 Black مانند نسل قبلی خود از پخش مستقیم به Facebook Live پشتیبانی می کند. همچنین تا 33 دقیقه در برابر آب مقاوم است و برای موج سواری، غواصی و شنا مناسب است. شناورها و محفظه های جداگانه به طور جداگانه برای پشتیبانی بیشتر از آب و حتی فعالیت های عمیق تر زیر آب تا 196 دقیقه در دسترس هستند. صفحه لمسی کنترل سریع و آسانی را فراهم می کند، اما زمانی که دستان شما پر است، HERO8 Black 15 دستورات صوتی را به بیش از ده زبان و لهجه درک می کند، بنابراین می توانید HERO8 Black را به صورت شفاهی کنترل کنید. فقط فریاد بزنید “GoPro, take a picture” و HERO8 شما از تنظیمات فعلی شما برای گرفتن عکس استفاده می کند و سلفی گرفتن را آسان می کند.

ویژگی های جدید در HERO8 Black
طراحی کوچکتر و کارآمدتر
با استفاده از یک برنامه قابل دانلود و جدیدترین سیستم عامل دوربین، از آن به عنوان وب کم در رایانه خود استفاده کنید
تعویض پایه ها و تعویض باتری ها حتی سریعتر است
لنز دو برابر ضربه مقاوم است
تثبیت بهبود یافته HyperSmooth 2.0 و TimeWarp 2.0 Time-lapse
پشتیبانی از Night-lapse و LiveBurst
آهنگ آهسته تا 1080p240 و پایداری بهبود یافته
با حالت های باریک، خطی، عریض و SuperView به راحتی بین FOV لنز جابه جا شوید
گزینه Media Mod می تواند نور و صدا و همچنین صفحه نمایش دیگری را اضافه کند
مود باتری اضافی زمان اجرا را 2.5 برابر افزایش می دهد
حالت نمایش اضافی و حالت نور ویژگی های بیشتری را اضافه می کنند
تثبیت کننده ویدئو HyperSmooth 2.0
صافی گیمبال مانند بدون گیمبال دریافت کنید. HERO8 Black حرکات شما را پیش بینی می کند و لرزش دوربین را تصحیح می کند تا فیلمی نرم تر از همیشه ارائه دهد.
SuperPhoto با HDR
بهترین عکس ها را به صورت خودکار دریافت کنید. با SuperPhoto، HERO8 Black به طور هوشمند از HDR، نقشه برداری محلی یا کاهش نویز برای بهینه سازی عکس های شما استفاده می کند.
ویدیوی TimeWarp 2.0
در حین حرکت در یک صحنه، ویدیوهای تایم لپس بسیار تثبیت شده را ضبط کنید. تا 30 برابر سرعت دهید تا فعالیت های طولانی تر را به لحظات مشترک تبدیل کنید.
LiveBurst
1.5 ثانیه قبل و بعد از عکس ثابت شما ضبط می کند، بنابراین می توانید بهترین قاب را برای عکس عالی انتخاب کنید یا فیلم کوتاه ضبط شده را به اشتراک بگذارید.
پخش زنده
همزمان با ذخیره ویدیوهای پخش شده خود در کارت SD، داستان خود را به صورت زنده از طریق Facebook Live به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 8 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO 8 Black"، کلیک کنید.