برسی دوربین هندیکم سونی Sony HDR-CX405 HD Handycam

توضیحات

بررسی دوربین هندی کم HD HDR-CX405 سونی


هندی کم HDR-CX405 دارای حسگر Exmor R CMOS و لنز زوم زاویه باز Carl Zeiss با زوم اپتیکال 30 برابر است. CX-405 با رزولوشن Full HD 1920 x 1080 با کیفیت 60p و تصاویر ثابت 9.2 مگاپیکسلی با کارت های رسانه ای Memory Stick Micro و microSD/SDHC/SDXC می گیرد. سنسور Exmor R CMOS برای افزایش حساسیت در شرایط نور کم طراحی شده است و تثبیت کننده تصویر Optical SteadyShot با حالت فعال هوشمند، ویدیوی روان را تضمین می کند. کاربران می توانند ویدئو را از طریق یک LCD 2.7 اینچی با وضوح 230K نقطه نظارت و پخش کنند.

این دوربین با استفاده از کدک XAVC S با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه ضبط می کند و دارای قابلیت ضبط دوگانه است که به شما امکان می دهد فایل های MP4 AVCHD با کیفیت بالا و بهینه سازی شده تحت وب را همزمان ضبط کنید. حالت خودکار هوشمند عکس شما را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار تنظیمات مناسب را از بین ده حالت صحنه مختلف با 60 ترکیب ممکن مختلف انتخاب می کند. کابل USB 2.0 داخلی اتصالی را برای شارژ یا انتقال فایل‌ها به رایانه شما فراهم می‌کند و به راحتی روی مچ دست شما قرار می‌گیرد تا در مواقعی که به آن نیاز ندارید از سر راهتان خارج شود. دوربین یک باتری قابل شارژ نوع X را برای تغذیه می پذیرد.

تصاویر ثابت 1080p60 و 9.2MP
ویدیوهایی با وضوح بالا 1920 x 1080p60 ایجاد کنید و تصاویر ثابت با کیفیت بالا 9.2 مگاپیکسل بگیرید. سنسور Exmor R CMOS سونی با نور پشتی برای دوربین های کامپکت و دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است. سنسور فتودیودها را بالای مدار پشتیبانی حرکت می‌دهد، که منطقه جمع‌آوری نور را در هر پیکسل به حداکثر می‌رساند و در شرایط کم نور نتایج بهتری به دست می‌آورد.
لنز واید کارل زایس
یک لنز 35 میلی‌متری دارای فاصله کانونی 26.8 میلی‌متر در انتهای عریض است. با زوم اپتیکال 30 برابر از اجسام دور عکس بگیرید.
صفحه نمایش 2.7 اینچی LCD
ال سی دی 2.7 اینچی (16:9) دارای وضوح 230000 نقطه برای تصاویر واضح، واضح و واضح است که به شما امکان می دهد تنظیمات را برای نمایش بهترین صحنه تغییر دهید.
تثبیت کننده تصویر اپتیکال SteadyShot با حالت فعال هوشمند
درجات بالاتری از لرزش دوربین را جبران می کند تا فیلمبرداری صاف از زاویه دید عریض تا عکسبرداری کامل تله فوتو را ارائه دهد.
حداقل روشنایی
استاندارد: 6 لوکس (سرعت شاتر 1/30)
لوکس کم: 3 لوکس (سرعت شاتر 1/30)
ماشین هوشمند
از بین ده تنظیمات مختلف از جمله پرتره، کودک، راه رفتن، سه پایه، نور پس‌زمینه، منظره، نورافکن، غروب، ماکرو و نور کم، بهترین تنظیمات را برای عکس خود انتخاب کنید.
حالت های صحنه
حالت های صحنه موجود عبارتند از: خودکار، شب، طلوع/غروب خورشید، آتش بازی، منظره، پرتره، نور کانون، ساحل و برف.
ضبط دوگانه AVCHD و MP4
ضبط ویدئو در فرمت های AVCHD و MP4 برای انتقال و اشتراک گذاری با کیفیت بالا یا آسان. برای حداکثر انعطاف، حتی می توانید فرمت های AVCHD و MP4 را به طور همزمان ضبط کنید. AVCHD ویدیوی ممتازی را ارائه می‌کند که می‌توان از آن در تلویزیون‌های HD با صفحه‌نمایش بزرگ لذت برد، که برای ثبت خاطرات ارزشمند مناسبت‌های خاص، تعطیلات خانوادگی و سایر لحظاتی که می‌خواهید برای یک عمر ارزشمند باشید، عالی است. MP4 برای لحظاتی که می خواهید به سرعت در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید یا در فضای ابری ذخیره کنید عالی است.
کارت های رسانه ای پشتیبانی شده
مموری استیک
MicroSD/SDHC/SDXC
کابل داخلی USB 2.0
کابل USB 2.0 پرسرعت داخلی اتصال آسانی به رایانه شما برای شارژ یا انتقال فایل ها بدون نیاز به کابل جداگانه فراهم می کند. همچنین به راحتی در بند مچ قرار می گیرد، بنابراین تا زمانی که به آن نیاز نداشته باشید، از سر راه خود خارج می شود. اکنون شارژ دوربین فیلمبرداری شما از طریق USB سریعتر است. به ازای هر دو دقیقه شارژ، یک دقیقه زمان ضبط خواهید داشت.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ویدئو پهباد، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین هندیکم سونی Sony HDR-CX405 HD Handycam" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین هندیکم سونی Sony HDR-CX405 HD Handycam"، کلیک کنید.