برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SxS-1 (G1C) Memory Card

توضیحات

بررسی کارت حافظه سونی 64 گیگابایت SxS-1 (G1C).


کارت حافظه 64 گیگابایتی SxS-1 (G1C) سونی برای ضبط پایدار و مطمئن محتوای ویدیویی 4K با نرخ فریم بالا طراحی شده است. با دستیابی به سرعت خواندن و نوشتن افزایش یافته، این کارت حافظه برای استفاده با فناوری‌های دوربین 4K با سنسور بزرگ سونی مناسب است و به سازندگان محتوا انعطاف‌پذیری بیشتر و گزینه‌های خلاقانه‌تری برای عکاسی و تولید در 4K، 2K یا HD می‌دهد. این کارت حافظه SxS-1 دارای فرم فاکتور PCI ExpressCard 34 است و می تواند حداکثر سرعت خواندن تا 440 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 200 مگابایت بر ثانیه را به دست آورد. علاوه بر این، کارت حافظه SxS می تواند از پلتفرم استاندارد صنعتی PCIe به عنوان یک رابط برای دستیابی به سرعت انتقال بالاتر تا 8 گیگابیت بر ثانیه (1000 مگابایت بر ثانیه) استفاده کند.

کارت سونی SxS سطح سایش (عملکرد برای به حداقل رساندن خطاهای داده‌ها) و قابلیت‌های تازه‌سازی داده را ارائه می‌دهد و تحت یک سری تست‌های تضمین کیفیت دقیق از جمله بررسی بلوک‌های نوشتن، چرخه دما و محیط کار قرار گرفته است. این کارت حافظه SxS علاوه بر بهبود قابلیت ضبط فریم، قابلیت اطمینان داده ها و تصحیح خطا را بهبود می بخشد. شما همچنین از یک عملکرد به حداقل رساندن از دست دادن داده برای ضبط ایمن داده ها و یک عملکرد “مدیریت قطع برق” برای ایجاد مجدد فیلم ها در صورت قطع برق ناگهانی یا حذف تصادفی کارت در حین ضبط بهره می برید.

قابلیت اطمینان بالای آن به طور مداوم از طریق بررسی های دقیق و آزمایش های مختلف در طول فرآیند تولید تأیید می شود. در صورت از دست دادن اطلاعات یا سایر حوادث، کاربران می توانند اطلاعات تماس پشتیبانی فنی سونی را از طریق کد QR (پاسخ سریع) تعبیه شده در کارت ها بازیابی کنند.

سرعت انتقال کارت های سری G1A را دو برابر کنید
پشتیبانی از جریان EB بین کارت و دوربین های فیلمبرداری سونی، که ارتباط دو طرفه پایدار را امکان پذیر می کند و ضبط پایدار را تضمین می کند و از تاخیر جلوگیری می کند.
مدیریت رسانه پیشرفته با Memory Media Utility

خرید کارت حافظه سونی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های دیجیتالی مانند دوربین است. این کارت ها با ظرفیت های مختلف و سرعت بالا امکان ذخیره سازی و انتقال سریع اطلاعات را فراهم می کنند.

فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان مرجع برتر در زمینه دوربین و تجهیزات عکاسی، انواع و اقسام کارت های حافظه سونی را با کارکردهای متفاوت عرضه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SxS-1 (G1C) Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سونی Sony 64GB SxS-1 (G1C) Memory Card"، کلیک کنید.