برسی کارت حافظه لکسار Lexar 512GB Professional 1800x UHS-II SDXC Memory Card (GOLD Series)

شرح

بررسی کارت حافظه حرفه ای 1800x UHS-II SDXC Lexar 512GB (سری GOLD)


کارت حافظه حرفه ای 1800x UHS-II SDXC 512GB (سری GOLD) از Lexar دارای ظرفیت ذخیره سازی 512 گیگابایت است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از ویژگی های DSLR پیشرفته مانند شاتر مداوم و عکاسی با سرعت بالا و همچنین خام و خام استفاده می کند. . من برنده می شوم. ضبط JPEG این کارت برای فیلمبرداری از جمله فیلم های 4K، 3D و Full HD نیز مناسب است و می تواند حداکثر سرعت خواندن تا 270 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا 180 مگابایت بر ثانیه را به دست آورد. با توجه به کلاس سرعت V60، حداقل سرعت نوشتن تضمین شده است که کمتر از 60 مگابایت بر ثانیه نباشد.

کارت‌های UHS-II سرعت خود را از طریق یک ردیف پین اضافی دریافت می‌کنند، و اگرچه این کارت برای دوربین‌هایی طراحی شده است که با UHS-II / V60 سازگار هستند، می‌توان از آن در دستگاه‌هایی استفاده کرد که از UHS-II / V60 پشتیبانی می‌کنند. اجازه استفاده از آن را نمی دهند. با این حال، توجه داشته باشید که این کارت سپس با سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما مطابقت دارد، مانند UHS-II و V30، که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می کند، یا UHS-I و U3، که حداقل را نیز پشتیبانی می کند، پیش فرض است. سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه اگر دستگاه شما از U3 پشتیبانی نمی کند، این کارت با استانداردهای U1 و کلاس 10 سازگار است که هر کدام حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه لکسار Lexar 512GB Professional 1800x UHS-II SDXC Memory Card (GOLD Series)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه لکسار Lexar 512GB Professional 1800x UHS-II SDXC Memory Card (GOLD Series)"، کلیک کنید.