برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 64GB Extreme PRO UHS-II SDXC Memory Card

شرح

بررسی کارت حافظه SanDisk 64GB Extreme PRO UHS-II SDXC


بهره وری سفر را با کارت حافظه 64 گیگابایتی Extreme PRO UHS-II SDXC از SanDisk افزایش دهید، که به کاربران امکان می دهد ویدیوهای 8K، 4K و Full HD را با کیفیت سینمایی بی عیب و نقص و همچنین عکس های خام و شاتر مداوم ضبط کنند. . ظرفیت ذخیره سازی این کارت 64 گیگابایت است و از گذرگاه UHS-II برای پشتیبانی از سرعت خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 260 مگابایت بر ثانیه استفاده می کند. به لطف کلاس سرعت ویدیوی V90، سرعت ضبط تضمین شده است که کمتر از 90 مگابایت بر ثانیه نمی‌افتد.

رسانه‌های UHS-II سرعت خود را از طریق یک ردیف پین اضافی به دست می‌آورند، و اگرچه این کارت برای دوربین‌هایی طراحی شده است که با UHS-II/V90 سازگار هستند، می‌توان از آن در دستگاه‌هایی استفاده کرد که از UHS-II / V90 پشتیبانی می‌کنند. اجازه استفاده از آن را نمی دهند. البته توجه داشته باشید که این کارت به‌طور پیش‌فرض روی کلاس سرعت و کلاس اتوبوس دستگاه شما مانند UHS-II و V60 که حداقل سرعت نوشتن 60 مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، UHS-II و V30 که حداقل سرعت در هر رکورد را پشتیبانی می‌کنند، پیش‌فرض است. پشتیبانی از سرعت، پیش فرض است. 30 مگابایت بر ثانیه یا UHS-I و U3 که حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت بر ثانیه را نیز پشتیبانی می کند. اگر دستگاه شما از U3 پشتیبانی نمی کند، این کارت با استانداردهای U1 و کلاس 10 سازگار است که هر کدام حداقل سرعت نوشتن 10 مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند.

کارت حافظه 64 گیگابایتی Extreme PRO UHS-II SDXC SanDisk برای شرایط سخت ساخته شده است و از ضربه، دما، اشعه ایکس و آب محافظت می شود. همچنین دارای یک سوئیچ محافظت از نوشتن داخلی است که به محافظت از محتوای شما در برابر حذف کمک می کند.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید، قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهباد ویدئویی، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید، به Camera and Bars مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 64GB Extreme PRO UHS-II SDXC Memory Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت حافظه سن دیسک SanDisk 64GB Extreme PRO UHS-II SDXC Memory Card"، کلیک کنید.