نحوه اتصال ایرپاد به PS5

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ایرپاد ها به یک ترکیب شگفت‌انگیز و غیرمنتظره برای PS5 تبدیل شده‌اند. از هوشمندی صوتی محاسباتی، میکروفون‌های تشکیل پرتو که می‌دانند چه زمانی در حال صحبت هستید، آزادی بی‌سیم از سیم‌ها، تا آن جادوی پولیش اپل که آن‌ها را به یک وسیله ضروری صوتی تبدیل می‌کند، همه و همه این ترکیب را منحصر به فرد می‌کنند.

اتصال ایرپاد به پلی‌ استیشن شما هم بسیار آسان است. بلوتوث را روشن کنید، ایرپادها را به پروفایل خود اختصاص دهید، چند تنظیمات صدا را به دلخواه تنظیم کنید و بوم… صدای بازی با کیفیت سینما را با جادوی سه‌بعدی که در حین چرخش سر شما تنظیم می‌شود، در گوش‌های خود بشنوید! در چند مرحله ساده و آسان می‌توانید به صداهای فضایی شگفت‌انگیز دست پیدا کنید و خود را از سیم‌ها برای همیشه آزاد کنید. این را امتحان کنید!

یک نکته دیگه اینجا اضافه کنم چون قطعا شمایی که این مقاله رو داری میخونی قطعا گیمیر هستی پس برای خرید بازی های قانونی میتونی به سادگی پی ام ای شاپ رو مرجع خرید خودت بکنی با بهترین قیمت ها و تخفیفات ویژه .

به روز رسانی نرم افزار

اول از همه، قبل از اینکه بخواهید ایرپاد خود را به PS5 خود متصل کنید، باید دوباره بررسی کنید که هر دو دستگاه از آخرین نرم افزار استفاده می کنند. در PS5 خود، به تنظیمات > سیستم > سیستم نرم افزار > به روز رسانی نرم افزار سیستم بروید تا به روزرسانی های جدید را بررسی و نصب کنید. به آن بخش نگاهی بیندازید تا ببینید آیا سیستم بازی شما نیاز به دانلود یا به روز رسانی سیستم عامل جدید دارد یا خیر. انجام آن از قبل تضمین می کند که همه چیز به خوبی با هم بازی می کند.

برای به روز رسانی، ایرپاد خود را به iPhone یا iPad خود متصل کنید. سپس تنظیمات بلوتوث را در دستگاه iOS خود باز کنید. AirPods خود را در لیست دستگاه ها پیدا کنید و روی “i” کنار آنها ضربه بزنید. با این کار نسخه سیستم عامل فعلی نشان داده می شود. و اگر به روز رسانی در دسترس باشد، به طور خودکار دانلود و نصب می شود.

نحوه اتصال ایرپاد به PS5

فعال کردن بلوتوث در PS5

بسیار خوب، نرم افزار آماده شده است، اکنون می توانیم بلوتوث را در PS5 شما فعال کنیم. به آن منوهای تنظیمات برگردید و به اطراف بروید تا گزینه “بلوتوث” را جاسوسی کنید. آن را یک کلیک کنید و دوباره بررسی کنید که سوئیچ ضامن داخل آن به موقعیت “روشن” برگردانده شده است. روشن کردن بلوتوث به پلی استیشن 5 شما قدرت جادویی می دهد تا با گجت های بلوتوث نزدیک، مانند هدفون های ایرپاد ، جفت شود.

جفت کردن ایرپاد ها

ابتدا هدفون های خود را برای نگهداری ایمن در جعبه شارژ خود قرار دهید و درب آن را ببندید تا بتوانند استراحت کنند. در مرحله بعد، آن قاب سفید کوچک را برگردانید تا دکمه جفت شدن حتی کوچکتر را در قسمت پشتی پایین پیدا کنید. آن دکمه را به مدت طولانی فشار دهید و نگه دارید، چند ثانیه بشمارید، تا زمانی که ببینید نور کیس شروع به چشمک زدن سفید می کند (سوسو زدن به این معنی است که ایرپاد شما خود را آماده جفت شدن و اتصال اعلام می کند).

با آن تمام شد؟ محشره! اکنون به نمایه کاربری خود متصل شوید (از شما خواسته می شود AirPods خود را به یک نمایه کاربری اختصاص دهید). این آنها را به نمایه کاربری خاصی که انتخاب می کنید پیوند می دهد. به این ترتیب، هر زمان که کنترلر خود را روشن می کنید، AirPods شما به طور خودکار متصل می شود.

در واقع می توانید کل فرآیند جفت شدن را تکرار کنید تا AirPods خود را به چندین پروفایل در پلی استیشن متصل کنید. به عنوان مثال، Player One می تواند ابتدا هدفون ها را جفت کند. اما بعدا، بازیکن دو همچنین می تواند آنها را به عنوان یک دستگاه بلوتوث به نمایه جداگانه خود اضافه کند. سپس AirPods هر دو را به خاطر می سپارد و به طور خودکار دوباره متصل می شوند، مهم نیست کدام گیمر کنترلر را در دست دارد!

صدای خود را سفارشی کنید

ما در خانه هستیم! ایرپاد و PS5 شما به طور رسمی متصل هستند، اما بیایید چند تنظیمات صدا را تغییر دهیم تا واقعا آن بازی ها بدرخشد. به منوی تنظیمات پلی استیشن خود برگردید و بخش “صدا” را باز کنید. اکنون، گزینه “Microphone Status” را بررسی کنید و مطمئن شوید که روی “مجاز” تنظیم شده است.

در حالی که آنجا هستید، نگاهی به تنظیمات 3D Audio نیز بیندازید. اگر می خواهید آن AirPods را در سعادت صدای فراگیر در جایی که بازی های ناسازگار موجود است، غوطه ور کنید، این را فعال کنید. همچنین می توانید با لغزنده های صدا جداگانه برای Game Audio، Chat Audio و غیره بازی کنید تا تعادل مناسبی برای شنیدن جلوه های صوتی پیدا کنید و در عین حال هر خردمندی را از هم تیمی های خود بگیرید.

اموزش اتصال ایرپاد به پی اس 5

عیب یابی مشکلات رایج ایرپاد

اگر در استفاده از AirPods خود با PS5 با مشکل مواجه شدید، این راه حل های سریع را امتحان کنید:

ایرپاد به ps5 وصل نمی شود

  1. اطمینان حاصل کنید که AirPods شارژ شده و بلوتوث PS5 روشن است
  2. هر دو AirPods و PS5 را مجددا راه اندازی کنید
  3. AirPods را دوباره جفت کنید: دستگاه را در تنظیمات بلوتوث PS5 فراموش کنید، سپس دوباره جفت شوید

تأخیر صوتی یا لکنت زبان

  1. PS5 را به جایی که نشسته اید نزدیک کنید
  2. خاموش کردن دستگاه های بلوتوث اطراف
  3. صدای سه بعدی را در تنظیمات صدای PS5 غیرفعال کنید

کیفیت میکروفون پایین

  1. تنظیمات و سطوح میکروفون PS5 را بررسی کنید
  2. اطمینان حاصل کنید که AirPods به درستی در گوش شما قرار گرفته است
  3. در یک محیط آرام آزمایش کنید تا موضوع را جدا کنید

باتری به سرعت تخلیه می شود

  1. حجم کمتر برای صرفه جویی در مصرف باتری
  2. هر بار از یک AirPod استفاده کنید و در صورت نیاز تعویض کنید
  3. جعبه شارژ را برای شارژ سریع در نزدیکی خود نگه دارید

راهنمای وصل کردن ایرپاد به کنسول

پرسش و پاسخهای متداول از نحوه اتصال ایرپاد به پی اس 5

آیا می توانم از یک ایرپاد برای چت و دیگری برای صدای بازی استفاده کنم؟

این ایده واقعا جالبی است، اما متأسفانه، AirPods کاملا قابل تنظیم نیستند. هر دو ایرپاد چپ و راست صداهای ترکیبی گیم پلی + صدای چت صوتی را به طور همزمان در قالب استریو دریافت می کنند.

این به دلیل اتصال صوتی استریو بلوتوث است که AirPods برای انتقال صدا از دستگاه هایی مانند PS5 استفاده می کند. صدا را به روش استاندارد کانال استریو چپ/راست ارسال می کند، نه بازی مونو گسسته و کانال های چت که می توانند بین طرفین تقسیم شوند.

آیا برای اتصال ایرپاد به آداپتور هدست بی سیم PS5 Pulse 3D اختیاری نیاز دارم؟

نه، می توانید از آن لوازم جانبی صرف نظر کنید. آداپتور Pulse 3D برای هدست های بی سیم در نظر گرفته شده است که از دانگل USB برای اتصال استفاده می کنند. از آنجایی که AirPods شما مستقیما از طریق بلوتوث با پلی استیشن جفت می شود، می توانند بدون هیچ مشکلی با PS5 چت کنند. آن آداپتور را در جعبه بگذارید!

آیا ایرپاد های من برای فرمت های سه بعدی نیاز به پشتیبانی از صدای فضایی دارند؟

خیر، AirPods شما برای مدیریت صدای فراگیر سه بعدی، 5.1 یا 7.1 که از پلی استیشن 5 می آید، نیازی به درایورهای صوتی فضایی داخلی یا تنظیمات بلندگو ندارند. خود کنسول PS5 دارای یک موتور صوتی سه بعدی پیشرفته است که سیگنال های صدای فراگیر را از بازی های سازگار می گیرد و صدای موقعیتی را پردازش می کند تا مناظر صوتی 360 درجه را ارائه دهد. تا زمانی که خروجی صدای سه بعدی را در تنظیمات کنسول فعال کنید، آماده هستید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نحوه اتصال ایرپاد به PS5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نحوه اتصال ایرپاد به PS5"، کلیک کنید.

‫8 دیدگاه ها

  1. ممنون از شما واقعا دنبالش بودم ولی نفهمیدم فقط ایرپاد اپل رو میشه وصل کرد یا میشه ایرپاد هواوی رو به ps5 وصل کرد

  2. هدست های بلوتوثی هم با این روش میشه به ps5 وصل کرد ؟
    اگر نه لطفا اموزش وصل کردن هندزفری بلوتوثی به کنسول رو بزارید