برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony ICD-PX470 Digital Voice Recorder with USB

شرح

ضبط صوت دیجیتال Sony ICD-PX470 با بررسی USB


Sony ICD-PX470 یک ضبط کننده دیجیتال با اتصال USB داخلی است. این برنامه در هر دو فرمت PCM خطی و MP3 ضبط می کند و برای ضبط سخنرانی ها، جلسات، یادداشت ها و حتی موسیقی زنده مناسب است. برای اتصال به کامپیوتر شما نیازی به کابل ندارد. به سادگی دستگاه را به یک پورت USB موجود در رایانه خود وصل کنید تا فایل ها را به عقب و جلو انتقال دهید.

حافظه داخلی دستگاه 4 گیگابایت است، اما این حافظه از طریق درگاه کارت microSD قابل افزایش است. ویژگی جستجوی تقویم، یافتن فایل های شما را آسان می کند. کیفیت صدای ضبط شده توسط یک فیلتر پایین گذر برای حذف نویز و صداهای اضافی و همچنین حالت ضبط خودکار صدا، سیستم میکروفون S و گزینه های قابل تنظیم برای ضبط منابع استریو یا مونو در فواصل دور و نزدیک تضمین می شود. . دو باتری قلمی موجود در این دستگاه می توانند تا 55 ساعت به طور مداوم دوام بیاورند. نرم افزار Sound Organizer برای ویندوز نیز گنجانده شده است.

اتصال مستقیم USB برای انتقال سریع فایل

انتقال فایل ها به یا از رایانه شما با اتصال مستقیم USB آسان است. به سادگی ICD-PX470 را مستقیماً به یک درگاه USB آزاد وصل کنید – بدون نیاز به کابل USB.
حافظه خود را با یک اسلات کارت microSD افزایش دهید

ICD-PX470 دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است که در هنگام ضبط MP3 استریو با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه حداکثر زمان ضبط 59 ساعت و 35 دقیقه را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، می توانید ظرفیت حافظه را با یک کارت microSD به 32 گیگابایت حافظه اضافی، معادل بیش از 536 ساعت زمان ضبط (MP3 با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه) افزایش دهید.

جستجوی تقویم فایل مناسب را به سرعت پیدا می کند
ورودی‌ها بر اساس تاریخ برچسب‌گذاری می‌شوند تا بتوانید ببینید کدام یک در یک روز خاص ساخته شده‌اند. تقویم را بیاورید تا روزها را مرور کنید و ورودی مورد نظر خود را پیدا کنید.
فیلتر پایین گذر نویزهای ناخواسته را حذف می کند

با روشن کردن فیلتر پایین گذر، صداهای پس زمینه با فرکانس پایین را فیلتر کنید. منابع نویز ناخواسته مانند پروژکتورها، ترافیک یا باد را می توان از ضبط شما فیلتر کرد و صداها را در این فرآیند واضح تر کرد.

پخش رونویسی به شما کمک می کند تا ضبط را مرور کنید
با حالت پخش رونویسی دستگاه، ضبط مکالمات روی کاغذ آسان است. مسیر خود را سریع به جلو و معکوس برگردانید یا نقاط بین راهی ایجاد کنید که به شما کمک می کند مکان خود را سریع پیدا کنید. Digital Pitch Control حتی به شما امکان می دهد سرعت پخش را کاهش دهید تا بتوانید با دقت بیشتری به آنچه گفته می شود گوش دهید.

سیستم میکروفون S صداهای دور یا آرام را ضبط می کند
به لطف میکروفون S با حساسیت بالا و نویز کم، می توانید منابع صوتی ضعیف را بدون دریافت نویز بیش از حد پس زمینه ضبط کنید.
ضبط و گوش دادن در فرمت های خطی PCM یا MP3

هنگام ضبط بین دو فرمت فایل محبوب انتخاب کنید. فایل های PCM خطی بزرگتر هستند اما جزئیات بیشتری را ثبت می کنند و بنابراین برای ضبط موسیقی مناسب هستند. فایل های MP3 به حافظه کمتری نیاز دارند و برای ضبط سخنرانی ها یا جلسات طولانی مناسب تر هستند. ICD-PX470 همچنین فایل های MP3 و PCM را پخش می کند، بنابراین می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در حالت پخش کننده موسیقی گوش دهید.
ضبط خودکار صدا نویز پس زمینه را کاهش می دهد

می خواهید صحبت کردن کسی را ضبط کنید؟ ضبط خودکار صدا را روشن کنید و ICD-PX470 تنظیمات ضبط صدا را برای فرکانس های صدا تنظیم می کند. نتیجه یک ضبط واضح تر با کاهش نویز پس زمینه است. هنگام گوش دادن به صدای ضبط شده، فناوری Clear Voice روی صفحه سیگنال را برای وضوح بیشتر پاک می کند.

محدوده میکروفون قابل تنظیم برای صدای واضح تر
تنظیمات میکروفون قابل تنظیم صدایی را که می خواهید ضبط کنید افزایش می دهد. هنگام ضبط صدا، حالت فوکوس یک میدان صوتی باریک را از یک جهت می گیرد. هنگامی که در جلسات هستید، حالت Wide-Stereo به شما امکان می دهد از همه افراد حاضر در اتاق عکس بگیرید. برای بهینه سازی بیشتر تنظیمات صدا، از بین چهار صحنه از پیش تعیین شده (موسیقی، جلسه، مصاحبه، دیکته) انتخاب کنید.

عمر باتری طولانی برای ضبط طولانی

دو باتری AAA شامل تا 55 ساعت ضبط MP3 192 کیلوبیت بر ثانیه با میکروفون داخلی دوام خواهند آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony ICD-PX470 Digital Voice Recorder with USB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر صدا سونی مدل Sony ICD-PX470 Digital Voice Recorder with USB"، کلیک کنید.