برسی میکروفن DJI Mic 2 Wireless Microphone Kit

شرح

بررسی کیت میکروفون بی سیم DJI Mic 2


کیت میکروفون بی‌سیم DJI Mic 2 تولیدکنندگان محتوا در تمام سطوح تجربه می‌توانند تولید ویدیو، مصاحبه و پخش جریانی خود را ارزیابی کنند. میکروفون DJI Mic 2 ارتقاء، یک میکروفون/سیستم ضبط دیجیتال واقعاً بی‌سیم با کاربری آسان که کیفیت صدای شفافی را ارائه می‌کند و در عین حال همه موارد ضروری را ارائه می‌دهد. برای ضبط صدای سوژه خود در دوربین DSLR/بدون آینه یا گوشی هوشمند iOS/Android. این سیستم صدای واضح و قابل اعتماد تا 820 اینچ را از طریق میکروفون/فرستنده های گیره دار همه جهته مینیاتوری می گیرد که به عنوان ضبط کننده پشتیبان برای اتصال بی سیم بدون دردسر عمل می کنند. گیرنده کوچک را می توان روی دوربین DSLR نصب کرد یا مستقیماً به Lightning/USB وصل کرد. پورت گوشی هوشمند یا لپ تاپ فقط تنظیمات اولیه را کامل کنید و در عرض چند ثانیه آماده ضبط صدای با کیفیت خواهید بود.

به روز رسانی های نسل دوم

نسخه جدید Mic 2 دارای ماژول های فرستنده به روز شده با فناوری بی سیم دیجیتال و بلوتوث 2.4 گیگاهرتز است. بلوتوث به شما امکان می دهد فرستنده ها را از طریق دستگاه iOS یا Android به برنامه DJI Mimo خود متصل کنید. حتی می‌توانید مستقیماً به دوربین Osmo Pocket 3 یا Osmo Action 4 خود وصل شوید.

میکروفون های پوشیدنی و قابل حمل

برای یک تجربه واقعاً بی سیم، فرستنده ها را به راحتی از طریق گیره های یکپارچه در پشت (یا با استفاده از آهنرباهای گیره دار) به هر چیزی که می پوشید و بدون نیاز به سیم کشی یا استعداد خود متصل کنید.

همچنین می توانید فرستنده ها را نگه دارید و از آنها به عنوان میکروفون دستی استفاده کنید. از فرستنده ها به عنوان یک میکروفون حلقه ای استفاده کنید (بدون نیاز به میکروفون جداگانه) یا با اتصال میکروفون های حلقه خارجی (فروش جداگانه) از آنها به عنوان فرستنده های سنتی بادی پک استفاده کنید.

میکروفون های داخلی دارای الگوی برداشت همه جانبه هستند که ضبط گفتار قابل اعتماد را تضمین می کند حتی اگر قرار دادن میکروفون ایده آل نباشد. صدای سوژه شما با وضوح، قابل فهم و سازگاری ضبط می شود.

دو شیشه جلو روکش شده برای سرکوب موثر صدای باد و در عین حال ضبط صدای واضح ارائه شده است.

از 6 ساعت عمر باتری برای هر آهنگ و در مجموع 18 ساعت ضبط لذت ببرید.

صدای با کیفیت بالا با انعطاف پذیری پس از تولید
DJI Mic 2 به شما این امکان را می دهد تا با بازتولید دقیق صدا در محدوده فرکانس وسیع، صدایی با کیفیت و حرفه ای ضبط کنید. برای اطمینان از دریافت سیگنال واضح، می‌توانید هنگام ضبط صدای خود را از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری گیرنده کنترل کنید.

حالت Safety Track به شما امکان می دهد یک آهنگ صوتی اضافی (مونو) را به عنوان صدای پشتیبان با صدای کمتر -6dB (متفاوت از آهنگ اصلی صوتی) ضبط کنید که به محافظت از صدای شما در صورت افزایش غیرقابل پیش بینی حجم کمک می کند.

ضبط داخلی و مسیر ایمنی

فرستنده ها دارای قابلیت ضبط داخلی با 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای حداکثر 14 ساعت ضبط پشتیبان 24 بیتی 48 کیلوهرتز هستند. این به شما امکان می دهد در صورت تداخل بی سیم و قطع صدا، صدا را مستقیماً روی فرستنده ها به عنوان پشتیبان ضبط کنید. همچنین می توانید از فرستنده ها به عنوان ضبط کننده مستقل استفاده کنید.

فایل ها در فرمت مونو WAV 48 کیلوهرتز/24 بیت هستند و می توانند از طریق کابل USB-C به کامپیوتر شما منتقل شوند. از طریق برنامه Mimo به ضبط ممیز شناور 32 بیتی بروید.

اتصال بی سیم قابل اعتماد و ایمن با رمزگذاری

با استفاده از فناوری رمزگذاری DJI برای ارتباطات ایمن، DJI Mic 2 قادر به ضبط صدای واضح در فواصل تا 820 اینچ است.
سیستم انتقال بی سیم بهینه شده، پخش صدای پایدار و قابل اعتماد را حتی در مناطق شلوغ مانند ایستگاه های قطار، مراکز خرید و دفاتر تضمین می کند.

این سیستم با کار در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، که فرکانس‌های خارج از تلویزیون، پخش رادیویی و میکروفون بی‌سیم UHF را اشغال می‌کند، از تداخل تلویزیون و رادیو جلوگیری می‌کند.

آسان برای کار با

گیرنده دارای صفحه نمایش لمسی OLED داخلی و توسعه یافته و صفحه نمایش داخلی برای پیکربندی آسان است.
صدا، دریافت و کانال ها را مشاهده و تنظیم کنید تا تنظیمات مناسب برای محیط خود را بیابید. عمر باتری، وضعیت ضبط و قدرت سیگنال بی سیم نیز نمایش داده می شود.
یک موتور داخلی بازخورد لمسی واضحی را در طول عملیات کلیدی مانند روشن یا خاموش کردن، ضبط داخلی، قطع و وصل کردن صدا و فعال یا غیرفعال کردن حذف نویز ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید از DJI Mic 2 با گوشی هوشمند استفاده کنید، کافی است آداپتور Lightning یا USB-C را در درگاه توسعه در پایین گیرنده قرار دهید، آن را به تلفن خود متصل کرده و شروع به عکاسی کنید. این آداپتورها از پخش صدای استریو بدون برداشتن گیرنده پشتیبانی می کنند. از یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال کانکتور میکروفون 3.5 میلی متری دوربین به کانکتور خروجی صدای 3.5 میلی متری گیرنده استفاده کنید و شروع به ضبط در دوربین خود کنید. آداپتور 3.5 میلی متری با توجه به وضعیت برق دوربین شما از روشن/خاموش خودکار برق پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن DJI Mic 2 Wireless Microphone Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن DJI Mic 2 Wireless Microphone Kit"، کلیک کنید.