برسی ویدیو لایت گودوکس Godox SL60IIBI Bi-Color LED Video Light

شرح

بررسی نور ویدئویی LED دو رنگ Godox SL60IIBI


Godox با استفاده از یک فرم یکپارچه کاربر پسند، ویژگی‌های حرفه‌ای و راحتی را در بسته‌بندی 9 در 8.5 اینچی با این نور ویدئویی LED دو رنگ SL60IIBI ارائه می‌کند. دمای رنگ از 2800 تا 6500 کلوین برای پاسخگویی به هر چالش نور محیطی متغیر است و با سایر وسایل سازگار است. یا به عبارت ساده خلاقانه، دارای امتیاز CRI/TLCI 96/97 برای دقت رنگ است و از 0 تا 100 درصد به طور کامل کم نور می شود.

حتی در شکل جمع و جور و قابل حمل خود، SL60IIBI قادر است تا 25100 لوکس روشنایی را هنگام استفاده از بازتابنده ارائه شده ارائه دهد. کنترل‌های محلی پارامترهای نور را از طریق نمایشگر LCD داخلی، دکمه‌های لمسی و رمزگذارها تغییر می‌دهند، یا می‌توانید نور را از راه دور از طریق اتصال بلوتوث و برنامه Godox Light Control کنترل کنید. هنگامی که به دنبال افزودن پویایی خلاقانه به عکاسی خود هستید، SL60IIBI شما را با یازده جلوه ویژه برای شبیه سازی رعد و برق و سایر پدیده های طبیعی و همچنین راه حل های طراحی صحنه انگیزشی مانند صفحه نمایش شکسته تلویزیون پوشش می دهد. پانل نور دارای یک پایه جهانی مناسب Bowens برای ادغام طیف گسترده ای از لوازم جانبی هر سازنده است. این دستگاه به لطف منبع تغذیه 100 تا 240 ولت برای استفاده در سراسر جهان آماده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدیو لایت گودوکس Godox SL60IIBI Bi-Color LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدیو لایت گودوکس Godox SL60IIBI Bi-Color LED Video Light"، کلیک کنید.