برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 GO 3S Action Camera

شرح

بررسی دوربین اکشن Insta360 GO 3S


دوربین اکشن Insta360 GO 3S مشکی نیمه شب که برای امکان ضبط ویدیوی 4K UHD و ضبط حرکت آهسته 2.7K به روز شده است، در حالی که همان فرم مینیاتوری را حفظ می کند، نسبت به نسل قبلی خود گسترش می یابد. فناوری Voice Control 2.0، صفحه نمایش لمسی 2.2 اینچی، بررسی تصویر Action Pod، میکروفون دوگانه و عمر باتری بیشتر از جمله ویژگی های GO 3S است. این نسخه دارای 128 گیگابایت حافظه فلش داخلی است و به شما امکان می دهد دوربین را کنترل کنید، ویدیوی خود را پیش نمایش کنید و سپس محتوا را از طریق یک برنامه همراه iOS/Android از طریق Wi-Fi، یقه یا اسکیت برد به گوشی خود صادر کنید، به حیوان خانگی خود اجازه دهید با آن بدود. آن را به داشبورد خود و موارد دیگر وصل کنید تا محتوای اکشن POV را ضبط کنید.

با وزن تنها 1.4 اونس، دوربین کوچک را می توان برای عکس های POV فوق عریض 4K با وضوح بالا در نسبت های چندگانه برای انطباق با انواع فرمت های وب و رسانه های اجتماعی، نصب، معلق یا وصل کرد.

فیلم و عکاسی

Insta360 GO 3S با 128 گیگابایت حافظه داخلی فیلم، صدا و عکس ضبط می کند. هنگامی که به تلفن خود متصل می شوید، ویدیوهای GO 3S به طور خودکار از طریق برنامه همراه پخش می شوند. ویدیوی استاندارد با وضوح UHD 4K، 2.7K یا 1080p صادر می شود. برنامه همراه رایگان iOS/Android همچنین می تواند برای عملکردهای مختلف از راه دور و همچنین ویرایش خودکار بصری فیلم شما استفاده شود.

فیلم ثابت

ویدئو با لرزشگیر ژیروسکوپی 6 محوره Insta360 FlowState ضبط می شود تا فیلم شما صاف شود.
شما می توانید فیلم های حرکت آهسته را با کیفیت 2.7K با سرعت 100 فریم در ثانیه یا 1080p با سرعت 120/200 فریم بر ثانیه ضبط کنید. از قفل افق 360 درجه استفاده کنید تا ویدیوی خود را بدون توجه به عمل در افق نگه دارید.

جلوه های خلاقانه

GO 3S چندین افکت خلاقانه داخلی ارائه می دهد، از جمله TimeShift برای شبیه سازی شتاب زمان و مکان، عکس PureShot HDR برای افزایش دامنه دینامیکی شما برای رنگ های زنده، حرکت آهسته برای عکس های دراماتیک، و Time-Lapse برای ایجاد سرگرمی در روز یا شب. . . تصاویر

کنترل صوتی 2.0 و صدای بهبود یافته

قفل قدرت Voice Control 2.0 را با GO 3S باز کنید، به شما این امکان را می دهد که لحظات فراموش نشدنی را در یک لحظه با یک فرمان ثبت کنید و کاملاً بدون هندز بمانید.

با دو میکروفون داخلی صدا ضبط کنید یا حتی AirPods خود را جفت کنید. GO 3S صدایی واضح، واضح و همه جانبه آماده برای vlog را از هر نقطه اطراف شما می گیرد.

باران یا درخشش

دوربین تا 16 اینچ ضد آب است و GO 3S در صورت استفاده در Action Pod ضد آب IPX4 است.

غلاف اکشن نوآورانه

این دوربین در Action Pod قرار می‌گیرد و راهی برای اتصال دوربین برای انتقال خودکار فیلم‌ها و عکس‌ها به یک برنامه تلفن هوشمند یا رایانه‌های macOS یا ویندوز فراهم می‌کند.

همچنین اکنون یک صفحه نمایش لمسی 2.2 اینچی برای پیش نمایش تصاویر گرفته شده و کنترل تنظیمات وجود دارد.

GO 3S دارای باتری 1270 میلی آمپر ساعتی است که می تواند به مدت 38 دقیقه در یک زمان عکاسی کند. هنگامی که با Action pod جفت می شود، می توانید تا 140 دقیقه ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 GO 3S Action Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین اکشن اینستا 360 Insta360 GO 3S Action Camera"، کلیک کنید.