۳۸ روز دیگر و میزبانی خیبر در هاله ای از ابهام

۳۸ روز دیگر و میزبانی خیبر در هاله ای از ابهام

سید احمد موسوی: خیبر خرم‌آباد نماینده استان لرستان در این دوره از مسابقات که برای اولین بار با حمایت تماشاگران قوم بزرگ لر موفق به راهیابی به این دوره از لیگ برتر شد قرار است نماینده ای شایسته برای خرم‌آباد و همه قوم لر در سراسر کشور باشد.

راهیابی خیبر کار سخت و طاقت فرسایی بود که با پشتکار و درایت شبانه روزی کادر مدیریتی خصوصاً مسعود عبدی مالک باشگاه و کادر فنی و بازیکنان پس از چندین دهه محقق گردید.

اما مهمتر از موفقیت در لیگ دسته اول و همچنین راهیابی به لیگ برتر حفظ این سهمیه ارزشمند در فصل پیش روی مسابقات است که میزبانی در خرم‌آباد تا حدود زیادی این امر را می تواند محقق نماید .

اما میزبانی خیبر که چشم نه یک استان بلکه استانهای زاگرس نشین و قوم لر برای میزبانی شایسته در خرم‌آباد به او دوخته است ظاهراً در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا که باتوجه به ایرادات گرفته شده از ورزشگاه‌های خرم‌آباد جهت میزبانی در لیگ برتر ضرورت تسریع در روند بازسازی و تغییرات در ورزشگاه تختی امری ضروری و مهم است که بایستی در اولویت مجریان امور قرار گیرد .

سیستم روشنایی ، ترمیم چمن . ایجاد رختکن های مستقل تیمهای مهمان و میزبان و ورودی و خروجی های تماشاگران از ورزشگاه. سیستم بلیط فروشی ،راه اندازی اسکوربورد ورزشگاه و اتاق کنفرانس و اتاق خبرنگاران و چند مورد دیگر از جمله ایراداتی هستند که بایستی تا پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر انجام شوند تا ورزشگاه تختی خرم‌آباد شرایط میزبانی پیدا نماید .

اما با توجه به فرصت بسیار محدود تا زمان آغاز لیگ و باتوجه به حجم نواقص ورزشگاه تختی و با روندی که در پیش است ضرورت استقرار اکیپ های سه شیفته جهت انجام کارهای عمرانی و ساخت و ساز و همچنین اجرای مباحث فنی و زیرساختی بیش از گذشته مهم و ضروری است.

در این راستا وحید والی‌زاده مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان از آماده شدن این ورزشگاه جهت میزبانی خیبر در لیگ برتر خبر داد

وی گفت: جای نگرانی نیست و رفع برخی از نواقص که نیاز به خرید تجهیزات دارد سفارش تجهیزات داده شده و در حال خریداری هستند و انشالله تا زمان آغاز لیگ ورزشگاه تختی مهیای میزبانی خواهد شد .

بهرحال دغدغه تماشاگران و اهالی رسانه میزبانی بی چون و چرای خیبر در خرم‌آباد است و باتوجه به روند بسیار کند آماده سازی این مجموعه ورزشی پیشنهاد میشود جهت استفاده از زمان محدود آغاز مسابقات ضمن تشدید نظارت بر روند آماده سازی ورزشگاه با استقرار اکیپ های سه شیفته جهت رفع نواقص ورزشگاه ، میزبانی خیبر در خرم آباد به اما و اگر نیفتد و شادمانی خیل عظیم هواداران همچنان در خرم‌آباد تداوم داشته باشد .

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳۸ روز دیگر و میزبانی خیبر در هاله ای از ابهام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳۸ روز دیگر و میزبانی خیبر در هاله ای از ابهام"، کلیک کنید.