دانشجویان فنی و حرفه ای دختران بوشهر افتخارآفرینی کردند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

دانشجویان فنی و حرفه ای دختران بوشهر افتخارآفرینی کردند - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال لند، دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر با کسب رتبه های برتر و راهیابی به مرحله نهایی مسابقات سی و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری «قرآن و عترت» دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در بخش های معارفی (پرسمان معارفی)، آوایی (مداحی) و ادبی (شعر) افتخارآفرینی کردند.

بخش معارفی (پرسمان معارفی) سیده فاطمه آرامن و کبری محمدی پناه، بخش آوایی (مداحی) مرضیه بازیاری، بخش ادبی (شعر) الناز رشیدی رتبه های برتر را کسب کردند.

مرحله دانشگاهی سی و یکمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری (قرآن و عترت) با مشارکت بیش از هفت هزار و 500 نفر از دانشجویان در بخش های 9 گانه برگزار شد و پس از داوری آثار، تعداد 200 نفر در بخش های غیر معارفی و تعداد 120 نفر در بخش های معارفی به منظور رقابت در مرحله کشوری معرفی شدند که در این بین دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر افتخار آفرینی کردند و در میان برگزیدگان در این مرحله 4 نفر از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر انتخاب شده اند.

مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان با حضور 320 نفر از برگزیدگان در تیرماه 1403 به منظور معرفی نفرات برگزیده جهت شرکت در سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت، برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشجویان فنی و حرفه ای دختران بوشهر افتخارآفرینی کردند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشجویان فنی و حرفه ای دختران بوشهر افتخارآفرینی کردند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.