پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک هفته آینده مشخص می شود

پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک هفته آینده مشخص می شود

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پس از برگزاری جلسه با رییس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک پاداش مدال آوران المپیک پاریس را اعلام خواهند کرد.

به گزارش سوشال لند، محمدشروین اسبقیان عصر جمعه در پایان مراسم تجلیل از المپیکی ها و پارالمپیکی های قایقرانی و اختتامیه لیگ های قایقرانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه بسیار با شکوهی بود و جمع کثیری از قهرمانان قایقرانی مورد تجلیل قرار گرفتند. چنین مراسمی انگیزه ورزشکاران را چند برابر می کند.

او در مورد این که قایقرانی زیر ساخت خوبی ندارد و آیا این مساله اصلاح می شود یا خیر؟ تصریح کرد: قطعا قابل اصلاح است همان طور که آقای وزیر اعلام کردند سند آمایش سرزمینی ورزش کشور در دست مطالعه است. این یادگاری رییس جمهور خستگی ناپذیر بود و تاکید ویژه داشتند که تعیین تکلیف شود. قطعا این آمایش سرزمینی تعیین تکلیف شد زیر ساخت ها براساس استعدادها و قابلیت های استان ها انجام می شود و زیر ساخت ها با حمایت دولت و بخش خصوصی به سرانجام می رسد.

اسبقیان در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون ها نیز گفت: انتخابات تا آخر مرداد انجام می شود. انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشی، دوومیدانی ووشو برگزار می شود. زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس را هم طی روزهای آتی اعلام می کنیم. تاریخ برگزاری انتخابات بولینگ و بیلیارد هم هنوز مشخص نشده اما آن را هم اعلام خواهیم کرد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که پاداش مدال آوران المپیک چه زمانی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد؟ تصریح کرد: جلسه مشورتی با رییس کمیته ملی المپیک و رییس کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد و بعد از آن پاداش را اعلام می کنیم. این جلسه طی هفته های آینده برگزار می شود.

 او در مورد حرف و حدیث های که در مورد سهمیه ژیمناستیک به وجود آمده بود گفت: مشکلی نیست؛ فدراسیون جهانی همه چیز را دنبال می کند و نگرانی ندارد و سهمیه به تایید فدراسیون جهانی رسیده بود.

پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک هفته آینده مشخص می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک هفته آینده مشخص می شود"، کلیک کنید.