نمایشگاه کتاب 592 میلیارد تومان فروخت

نمایشگاه کتاب 592 میلیارد تومان فروخت

علی رمضانی نوشت: مجموع فروش سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران بالغ بر 592 میلیارد تومان شد.

به گزارش سوشال لند به نقل از ستاد خبری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علی رمضانی، قایم مقام و سخنگوی این نمایشگاه طی یادداشتی در شبکه های اجتماعی به مجموع کلی فروش این دوره از نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«مجموع فروش سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران بالغ بر 592 میلیارد تومان شد. مردم عزیز سراسر کشور در بخش حضوری 360 میلیارد تومان و در بخش مجازی232 میلیارد تومان کتاب خریدند.

مردم با لطف بسیار به برگزاری نمایشگاه در دو بخش حضوری و مجازی نمره 75 از 100 داده اند.

سه ناشر پرفروش در بخش حضوری براساس مبلغ فروش، ناشران کودک و نوجوان هستند و این آمار نشانه هایی قابل تحلیل دارد. 

تعداد نسخه های خریداری شده حدود 3.5 میلیون نسخه تخمین زده می شود.

نسخه های بخش مجازی (دقیق): 1.362.000 نسخه

نسخه های بخش حضوری (تخمین براساس میانگین قیمت نسخه های فروش رفته در بخش مجازی): 2.117.000 نسخه

خداقوت به ناشران و کتابفروشان گرامی و دستمریزاد به پستچی های عزیز که با سرعت بسته های کتاب را با مهربانی به مخاطبان می رسانند.»

سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار شد.

پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه کتاب 592 میلیارد تومان فروخت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه کتاب 592 میلیارد تومان فروخت"، کلیک کنید.