اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سوشال لند/سیستان و بلوچستان مسیول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با رویکرد تولید محتوا و سواد هوش مصنوعی، با همکاری جهاد دانشگاهی استان، در زاهدان برگزار شد.

سعید دهنوی در گفت وگو با سوشال لند، افزود: اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و هم چنین جلوگیری از آسیب های احتمالی، با حضور 75 نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده که از سراسر سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، برگزار شد.

وی افزود: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربردهای آن، در چهار کارگاه عملی، موتورهای هوش مصنوعی از جمله “بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا و…” معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و 140 اثر در این رویداد تولید شد.

مسیول مرکز سراج ادامه داد: در کنار کلاس ها و کارگاه ها، نشست های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مهندس مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران سوشال لند به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

دهنوی بیان کرد: شرکت کنندگان، بعد از دو مرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش دوره ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.

اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مسیول مرکز استانی سراج در سیستان و بلوچستان ابزار داشت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون ( نظری، عملی و ارایه ) وارد مرحله تداوم می شوند و برای آنها هر دو هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می شود؛ همچنین برای مرحله تداوم، چهار دوره مجازی هوش مصنوعی و استفاده از اکانت های هوش مصنوعی به صورت رایگان همراه با نمایش بهترین آثار در نمایشگاه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می شوند.

دهنوی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه های همراهی کننده در برگزاری رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی گفت: شایسته است که از  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان حامی اصلی این رویداد و هم چنین جهاد دانشگاهی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل آموزش و پرورش، پردیس علم و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان سیستان و بلوچستان که در این مسیر ما را یاری و همراهی کردند، تقدیر به عمل آید.

اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد"، کلیک کنید.