انجام فعالیت در راستای بهبود کیفیت کسب و کار در کرمانشاه

انجام فعالیت در راستای بهبود کیفیت کسب و کار در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار سوشال لند کرمانشاه، مسلم حدیدی پیش از ظهر امروز یکشنبه (2 اردیبهشت ماه) در آیین افتتاحیه دفتر همکاری آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی که در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل وجود تمامی فرصت ها در آموزش و پرورش همواره بر این نهاد تاکید شده است.

وی افزود: طرح مذکور با نام شهید نوروز نژاد نام گذاری شده است، در این طرح 9 بند کاری تعریف شده که تفاهم نامه آن از 27 دی ماه منعقد شده و در این راستا 16 جلسه کاری در جهاد دانشگاهی و چند جلسه مشترک با آموزش و پرورش برگزار شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: توجه به مسیله تعلیم و تربیت در عناوین طرح مشهود است، راهیان پیشرفت از جمله عناوین است که طی آن دانش آموزان از مواردی مانند 330 واحد فناور زیر مجموعه پارک علم و فناوری آگاه شدند.

وی ادامه داد: رویداد کارآفرینی نیشتمان عنوان دوم است که از نام بومی برگرفته و در آن فرهنگ کسب و کار به دانش آموزان آموخته می شود، در این راستا سه کارگاه تخصصی نیز برای معلمان برگزار می شود که معلمان در نهایت کسب و کار را به مدارس ببرند.

حدیدی در ادامه بیان کرد: برگزاری مناظرات دانش آموزی پس از مناظرات دانشجویی مدنظر قرار گرفت که این امر نیز از مهرماه سال جاری در مدارس محقق می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز شتاب دهی شغلی عنوان بعدی است که دیگر افراد آموزش دیده پس از دریافت آموزش شغلی رها نمی شوند و در نهایت جذب خواهند شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تشریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی، علمی و تفریحی، تولید محتوا، سفیران جهاد علمی و اندیشکده امید و آینده نیز سایر عناوین است که موجب اصلاح امور لازم می شود.

لزوم تربیت دانش آموزان به صورت چند جانبه برای زمینه سازی ظهور

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این آیین، اظهار کرد: سند تحول دولت و ابلاغیه مقام معظم رهبری راهبرد ما برای اجرای امور است.

وی افزود: ما باید دانش آموزانی را تربیت کنیم که زمینه ساز ظهور باشند، بنابراین باید آنها را به صورت چند جانبه تربیت کنیم و به همین دلیل انسجام و هماهنگی لازم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: باید از ظرفیت های موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم که یکی از این بسترها برای رشد دانش آموزان جهاد دانشگاهی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص این امر بر 2 ساحت به صورت ویژه کار می کنیم که یکی ساحت علمی و فناوری و دیگری اجتماعی و سیاسی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام فعالیت در راستای بهبود کیفیت کسب و کار در کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام فعالیت در راستای بهبود کیفیت کسب و کار در کرمانشاه"، کلیک کنید.