فعالیت بیش از 10 دستگاه خدمات رسان در ایستگاه استقبال از بهار محور نیشابور-مشهد

فعالیت بیش از 10 دستگاه خدمات رسان در ایستگاه استقبال از بهار محور نیشابور-مشهد

به گزارش سوشال لند از خراسان، مجید وحدتی پور، سرپرست شهرداری منطقه 7 در گفتگویی با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد و ستاد استقبال از زایر فرمانداری مشهد، ایستگاه استقبال از زایر ورودی محور مشهد-نیشابور از 25 اسفندماه فعالیت خود را آغاز نموده، اظهارکرد: در این ایستگاه، دستگاه های اجرایی شهرستان مشهد مشغول ارایه خدمات فرهنگی و شهروندی به زایران امام رضا(ع) هستند.

وی گفت: در ایستگاه استقبال از زایر منطقه هفت شهرداری، 8 غرفه پیش بینی شده و نهادهایی چون پلیس راهور، نیروی انتظامی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، ایستگاه سلامت مرکز بهداشت 5 دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس 115، مدیریت مراکز پزشکی شهرداری مشهد، امور فرهنگی و تبلیغات اداره کل تبلیغات مشهد و نهاد کتابخانه های عمومی مشهد، جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد، شهرداری منطقه 7 و غیره خدمات رسانی می کنند.

وحدتی پور با بیان اینکه ایستگاه راهنمای زایر و گردشگری و زیارت نیز درنظر گرفته شده، افزود: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، غرفه پذیرایی افطاری ساده هم در ایستگاه استقبال از زایر ورودی محور نیشابور-مشهد پیش بینی شده است.

سرپرست شهرداری منطقه 7 شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ایستگاه استقبال از زایر تاکنون، بیش از هزار مسافر نوروزی و زایر امام مهربانی ها از خدمات متنوع این ایستگاه بهره مند شده اند.

وحدتی پور با بیان اینکه این ایستگاه استقبال از زایر تا 25 فروردین، خدمات رسانی به زایران را انجام می دهد، گفت: از روز گذشته تا 7 فروردین ماه، اجرای گروه های نمایشی، نقاله خوانی و گروه های سرود، بازی های آموزشی ویژه کودکان و خانواده محترم زایرین و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری دیگر نیز شاهد خواهیم بود.

وی در پایان افزود: امکان فعالیت و خدمات رسانی تشکل های مردمی نیز در این ایستگاه پیش بینی شده و محوریت افطاری ساده، همین تشکل ها و ظرفیت های مردمی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت بیش از 10 دستگاه خدمات رسان در ایستگاه استقبال از بهار محور نیشابور-مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت بیش از 10 دستگاه خدمات رسان در ایستگاه استقبال از بهار محور نیشابور-مشهد"، کلیک کنید.