افتتاح مرکز فرهنگی و رفاهی سینما هلال شاهرود

افتتاح مرکز فرهنگی و رفاهی سینما هلال شاهرود

به گزارش خبرگزاری سوشال لند استان سمنان، مجموعه سینما هلال شاهرود برای رفاه و ایجاد مرکز فرهنگی سالن 350 نفره سینما را تعمیر و تجهیز و ورودی آن را به یک کتابخانه و کافی شاپ مجهز کرده است.

ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با اشاره به اینکه سینماها نیاز به مرکزهای فرهنگی رفاهی دارند، اظهار داشت: برای استفاده از سینما و دیدن فیلم های بروز سینمایی در فضایی مفرح نیاز به مرکز فرهنگی و رفاهی در سالن سینماها است که با همکاری سازمان سینمایی کشور محیطی آرام و دلنشین در سینما هلال شاهرود راه اندازی شد.

وی به اهمیت سینما اشاره کرد و افزود: رسانه سینما می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی نقش موثری داشته باشد و زمینه سرور و نشاط اجتماعی را در جامعه فراهم نماید.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نقش و جایگاه فیلم و سینما در ارتقای فرهنگی و هنری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سینما ابزاری برای انتقال فرهنگ در جامعه است و این ویژگی در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و فساد بسیار موثر است.

صادقی نژاد به سرمایه گذاری انجمن ها و تشکل های فرهنگی و هنری نیز اشاره کرد و گفت: این سینما در شهر شاهرود توسط بخش خصوصی مدیریت می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با تاکید مجدد بر اهمیت و جایگاه سینما در ارتقای فرهنگی خانواده ها تصریح کرد: تلاش و همت بر این است که محیطی مناسب و با نشاط برای حضور خانواده ها در سینماهای استان سمنان فراهم شود.

در آیین افتتاح مرکز فرهنگی و رفاهی سینما هلال شاهرود، سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و جمعی از مسوولان و اهالی فرهنگ و سینمایی این شهرستان حضور داشتند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح مرکز فرهنگی و رفاهی سینما هلال شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح مرکز فرهنگی و رفاهی سینما هلال شاهرود"، کلیک کنید.