درویش: دستور جلسه مجمع پرسپولیس رسیدگی به صورت های مالی بود

به روز رسانی

درویش: دستور جلسه مجمع پرسپولیس رسیدگی به صورت های مالی بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دستور جلسه مجمع سالانه پرسپولیس رسیدگی به صورت های مالی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری سوشال لند، رضا درویش در نشست خبری که در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، اظهار کرد: مجمع سالانه باشگاه پرسپولیس برگزار شد که دستور جلسه رسیدگی به صورت های مالی بود. قریب به 17 تا 18 بند از سال 1384 باقی مانده بود.  به این صورت های مالی رسیدگی شد و نقطه نظرات خوبی هم شد. ان شالله بتوانیم در صورت های مالی بعدی که می اید حداقل نصفی از این ها را مرتفع کرده باشیم.

وی افزود: دستور جلسه صورت های مالی بود  چون سازمان خصوصی سازی هم ایراد گرفت که در دستور جلسه نبود که دو عضو جدید معرفی شود و باید راه قانونی ان طی شود. البته دستور مجمع برای سه هفته پیش بود و آن زمان نه خبیری استعفا داده بود و نه حدادی و چون بعد از این استعفا دادند به همین خاطر در دستور جلسه نیامده بود. بحث های مالی هم از قبل صورت های مالی باقی مانده بود. نزدیک به 500 میلیارد تومان از قبل بدهی دادم. 50 تا پرونده مفتوح و قابل رسیدگی در شعب مختلف داریم و نزدیک به 30 پرونده را به نفع باشگاه رای گرفتیم. رسیدگی به این برنامه ها خیلی سخت است.

درویش ادامه داد: تیم های صنعتی همه هم و غمشان این است که چگونه برای تیم خود برنامه ریزی کنند اما منی که امروز اینجا هستم و هواداران زیادی اخبار پرسپولیس را دنبال می کنند بدانند که یک میلیارد و هزار و 50 یورو جهت رادو پرداخت کردم که 70 میلیارد تومان می شود. این مبلغ چه گره ای امروز از پرسپولیس باز می کرد؟ سوای این پول باید 15 میلیارد بدهم تا مفاصا حساب مالیاتی بگیرم وب رای فیفا بفرتسم تا پنجره باز شود. هوادار دبنال این باشد چرا باید پرسپولیس این پول را بدهد. اگر امروز این پول را نمی دادم بازیکنان طلبکار نیم شدند و بازیکن با کیفیت از اروپا می آوردم. 15 روز پیشنامه جریمه آمده است.  یک مدیری 7 میلیارد از یکی گرفته برای ما حکم آمده که من باید 151 میلیارد تومان بابتش بدهم. هوادار دغدغه دارد و تیم را دوست دارد خیلی خوب است اما مطالبه گر هم باشد. مطالبه گری یعنی اینکه بگرد ببین چه کسی این بار را روی سر پرسپولیس ریخته که 150 میلیارد تومان یک جا جریمه شود. 

درویش در مورد مدیریت انصاری فرد و قراردادی که با رادوشوویچ بسته شد و همچنین اینکه هوادار چه کاری می تواند انجام دهد، گفت: ما چه کار می توانیم بکنیم؟ انتخاب یک طرف قصه است. اما مطالبه گری شود چرا حقوق حقه این باشگاه به تاراج رفته است. پول استوکس و اوساگانا را من دادم اما آیا در اوردن آنها نقشی داشتم؟ یک انتخاب غلط حالا با هر چه که پشت پرده بوده نمی دانم اما اگر یکی از آنها بررسی می شد این طور نمی شد. آوردن 5 بازیکن مستلزم هزینه است. من باید تامین کنم. 

وی افزود:  من که امروز اینجا نشستم 70 میلیارد برای رادو داده ام، 109 میلیارد تومان طلبکارم چون شرکت هایی که در بورس عرضه می شوند اگر مشخص شود بدهکاری دارند دولت موظف است که پرداخت کند و من الان این پول را از دولت طلبکارم. وزارت ورزش هم تایید کرده و سازمان بودجه و برنامه هم بارگذاری کرده است. می گویم امروز این پول را بدهید هیچ چی زنم یخواهم و بهترین امکانات را می اورم. تیم های پایه ما بهترین نتیجه را گرفته و خرج  آنها را می دهم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد اینکه مگر این پول نباید خرج سازندگی شود، گفت: نه این پول، پول بورس نیست. بعد از واگذاری افشا شده که باشگاه بدهی های دارد و اگر نمی دادیم حساب باشگاه بسته می شد و مجبور بودم این بدهی ها را بدهم. الان دولت باید این 109 میلیارد را به من بدهد. اگر بدهد من هم آپشن قراردادها را می دهم و هم پول تیم را می دهم. الان پایه ها 20 درصد گرفته است. امید و جوانان ما هم همین طور هستند. من چرا باید دغدغه داشته باشم و خجالت پایه ها را بکشم اما پولم دارد به تاراج می رود.

وی افزود: دغدغه این را داشته باشم که هوادار و من استرس داشته باشیم. برای پرداخت مالیات باشگاه مریض شدم.  بهترین بازیکنانی که در این چند سال اخیر جذب شدند، برای پرسپولیس جذب کردیم. حالا که بخواهم ثبت کنم باید بروم مالیات رادوشوویچ را بپردازم. آن پول را باید از کجا بیاورم. یک زمانی اعتبار می گذاریم ولی یک زمانی قانونی است، معاون وزیر اقتصاد یا دیگر مسیولان خیلی به ما کمک کردند ولی وقتی قانون است من هم مثل شما باید به سازمان های نظارتی جواب بدهم. اگر می توانستم مشکلات را حل کنم، یقیناً می رفتم و دو بازیکن دیگر هم می گرفتم.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درویش: دستور جلسه مجمع پرسپولیس رسیدگی به صورت های مالی بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درویش: دستور جلسه مجمع پرسپولیس رسیدگی به صورت های مالی بود"، کلیک کنید.