همه برای عزت ایران آمدند/ رییس‌جمهور جدید مثل شهید رییسی باشد – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری سوشال لند، گروه استان‌ها – معصومه مجدم: شهادت آیت‌الله سید ابرهیم رئیسی و همراهانش در آخرین روز اردیبهشتِ خزان، قلب مردم ایران را سراپا زرد و محزون کرد اما یادمان نرفته که سردار دل‌ها گفت «ما ملت امام حسینیم»، پس دل به پاییز نسپردیم، یا علی گفتیم و دست روی زمین گذاشتیم و دوباره قد علم کردیم.

امروز ما راویان این عزت و سرافرازی اینجا هستیم تا از شکوه حماسه‌ای بگوییم که میراث خون شهیدان خدمت است.

همه برای عزت ایران آمدند/ رییس‌جمهور جدید مثل شهید رییسی باشد

اولین ایستگاه مسجد جوادالائمه (ع) منطقه پاداد است. مرد و زن، پیر و جوان، باحجاب و کم حجاب از هر طیف و سلیقه‌ای اینجا آمده‌اند. آمده اند تا به وظیفه شرعی شأن عمل کنند، این را جوان برومندی می‌گوید که موهای فرفری و بلندش را از پشت بسته ولی به قول خودش فرقی نمی‌کند در چه هیبت و ظاهری باشیم همه ما قلب مان برای ایران عزیز تالاپ و تلوپ می‌کند.

پسر جوان خودش را باوی معرفی می‌کند، کارشناسی ارشد رشته حقوق می‌خواند و در کنار درس، در یک سوپرمارکتی هم کار می‌کند.

او می‌گوید: رأی دادن واجب است و رأی مردم در سرنوشت کشور مؤثر است.

ناجی باوی ادامه داد: اکنون تا دشمن در کما است و کمرش بُریده، ملت باید دست به دست هم دهند و پای صندوق رأی بیایند، رئیس جمهور خود را انتخاب کنند تا مملکت ما سرشاد و بهتر شود.

رأی مردم، سرنوشت ما را می‌سازد

پس از آن فائزه صباحی طرفی بانوی خانه دارِ ۳۰ و اندی ساله با بیان اینکه رأی مردم سرنوشت ما را می‌سازد، عنوان کرد: من به خاطر ملتم آمده ام رأی بدهم تا مشتی به دهان آمریکا باشد و ان‌شاءالله شخصی که انتخاب می‌شود راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

برای دل رهبرم پای صندوق رأی آمدم

آمنه توفیقی خواه مادر اهوازی با اعلام اینکه این مملکت، مملکت امام زمان است، عنوان کرد: اگر آمده ام رأی بدهم فقط برای دل خودم نیست بلکه برای دل رهبرم است، برای جوان‌هایی است که جان خود را فدا کردند تا این مملکت پابرجا بماند، پس من نیز وظیفه خود می دانم این راه را ادامه دهم و پای صندوق رأی بیایم.

همه برای عزت ایران آمدند/ رییس‌جمهور جدید مثل شهید رییسی باشد

توفیقی خواه اضافه کرد: تا جان در بدن دارم پای صندوق‌های رأی خواهم آمد و ان‌شاءالله بعد از آن هم، فرزندانم ادامه دهنده راه باشند.

او در خصوص میزان تأثیر رأی مردم در سرنوشت کشور، گفت: رأی مردم بسیار تأثیرگذار است و ان‌شاءالله مردم انتخابی داشته باشند که رئیس جمهوری دلسوز مردم باشد، به نظرم اگر چشم خود را باز کنند و به سخنان رهبر گوش دهند، این انتخاب رقم می‌خورد.

حزباوی مرد میان سال حدوداً ۶۰ ساله دارای هفت فرزند است، او می‌گوید: این وطن برای ما، فرزندان و ناموس ما است، انسان باید در این مورد دقت کامل داشته باشد. افرادی که می‌خواهند رأی دهند با وجدان این کار را انجام دهند، زیرا برای خودشان رأی می‌دهند.

وی ادامه می‌دهد: ملت نیاز به خدمت دارد، خدمت باید مثل دوران شهید رئیسی باشد که به تمام ایران خدمت کرد و بهترین خدمت در جهان بود چون دشمن اصلی ایران، آمریکا را به زانو درآورد و گفت ما تا آخرین نفس می‌ایستیم، پس ما هم تا آخرین نفس می‌ایستیم و در دهان آمریکا و اسرائیل می زنیم.

همه برای عزت ایران آمدند/ رییس‌جمهور جدید مثل شهید رییسی باشد

حزباوی با بیان اینکه دشمنان سختی در ایران هستند، گفت: ما هشت سال جنگیدیم و دشمنان بیرونی را از کشور بیرون کردیم، اکنون دولت باید همت کند و دشمنان داخلی را بیرون کند.

فرمایشات رهبری خط قرمز ما است

ظهیری دیگر شهروند اهوازی در حوزه انتخابی لوله سازی اهواز که همراه خانواده اش پای صندوق رأی آمده است، می‌گوید: ما یک ایرانی هستیم و به اصالت و ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم، خط قرمز ما فرمایشات امامین انقلاب و مقام معظم رهبری است.

او افزود: هرچند که ما مشکل اقتصادی داشته باشیم ولی سبب نمی‌شود که رأی ندهیم و به فرمایشات امام لبیک نگوییم، چون اینها مشکل داخلی خودمان است.

ظهیری ادامه داد: از هر ایرانی که شرایط رأی دادن دارد چه از هم استانی‌های خودم در خوزستان و چه مردم دیگر اقصی نقاط کشور می‌خواهم پای صندوق رأی بیایند و انتخاب اصلح داشته باشند.

همه برای عزت ایران آمدند/ رییس‌جمهور جدید مثل شهید رییسی باشد

اسلامی کارگر شرکت لوله سازی در این شعبه اخذ رأی بود که در مورد هدفش از آمدن پای صندوق رأی، گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات آمده ام رأی دهم تا به همه دشمنان ایران نشان دهیم با وجود همه مشکلات که وجود دارد پشت کشور و رهبرمان هستیم.

وی افزود: رأی مردم بسیار تأثیرگذار است آن‌ها می‌توانند با انتخاب اصلح، سرنوشت خود را کاملاً تغییر دهند چرا که وقتی شخصی جهادی پای کار بیاید کشور آبادتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار سوشال لند، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه هشتم تیر ماه رأس ساعت ۸ صبح با دستور وزیر، در سراسر کشور آغاز شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه برای عزت ایران آمدند/ رییس‌جمهور جدید مثل شهید رییسی باشد – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه برای عزت ایران آمدند/ رییس‌جمهور جدید مثل شهید رییسی باشد – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.