همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌

کارشناس امور بین الملل در توئیتی با دعوت به «گفت‌وگوی ملی» نوشت:تنها با همدلی و «وحدت ملی» می‌توانیم تهدیدها و مشکلات‌مان را برطرف کنیم.

به گزارش سوشال لند، رضا نصری در این توئیت نوشت:

پایگاه رأی «جبهه انقلاب» زنان و مردان و جوانانی هستند که دغدغه عزت و امنیت ایران را دارند. آن‌ها برای دفاع از مردم ایران با داعش و وحشی‌ترین گروه‌های تروریستی جنگیده‌اند و اگر – خدای نکرده – امنیت کشور باز به مخاطره بیفتند، بی درنگ در خط مقدم داوطلب خواهند شد تا دوباره ایثار کنند.

نباید اجازه داد تصورات اشتباه و پیش‌فرض‌های غلط اقشار مختلف مردم را نسبت به هم بدبین کند یا موجب شود حتی یک ایرانی – از انقلابی گرفته تا معترض – در وطن خویش احساس غربت کند. باید در فرایند یک «گفت‌وگوی ملی» یکدیگر را بهتر بشناسیم، گلایه‌ها و دغدغه‌های همدیگر را بشنویم تا دریابیم نه هیچ قشری افراطی و متحجر است و نه هیچ قشری به دنبال پایمال کردن ارزش‌ها و حراج کردن عزت کشور است!

در دنیای پر آشوبی به سر می‌بریم و چالش‌های کشور نیز بی‌شمار است؛ و تنها با همدلی و «وحدت ملی» می‌توانیم تهدیدها و مشکلات‌مان را برطرف کنیم. یقین دارم آقای دکتر پزشکیان در راه تحکیم این وحدت و ترمیم گسل‌های اجتماعی و شکاف میان «دولت-ملت» تمام توان خود را بکار خواهد گرفت. امروز می‌تواند سرآغاز فصل جدیدی برای ایران باشد.

همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌

همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌"، کلیک کنید.