نمایشگاه مدولباس ایرانی سبب حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شود

نمایشگاه مدولباس ایرانی سبب حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری سوشال لند از قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در حاشیه افتتاح نمایشگاه مد و لباس خانواده ایرانی که با حضور فرماندار قزوین، مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان، مدیرعامل نوسازی و بهسازی قزوین، مدیرکل امور کتابخانه های استان قزوین، مسئول بسیج هنرمندان استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد؛ گفت: طراحی و شکل‌دهی این نمایشگاه بر عهده بنیاد و عفاف و حجاب استان بوده است که کمال تشکر را از آنها داریم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری و شورای شهر برای برپایی این نمایشگاه، افزود: برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی امسال بر پایه ظرفیت استانی طراحان مد و لباس بوده است با این هدف که توان طراحان و تولیدکنندگان استان دیده و به خدمت گرفته شود و در معرض رقابت با یکدیگر قرار بگیرند و آمادگی جهت شرکت در نمایشگاه های بزرگ‌تر و ملی را کسب کنند.

این مدیر فرهنگی استان تصریح کرد: عرضه مستقیم از تولید به مصرف از جمله ویژگی های این نمایشگاه است که سبب حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می شود.

براتی اظهار کرد: پوشاکی که در این نمایشگاه عرضه می شود پوشاک طراز اجتماع است و این برای خانواده ها به ویژه بانوان دسترس پذیر کردن پوشش عفیفانه را مهیا ساخته و به نوعی آن را تبلیغ و ترویج می کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها را از جمله راه حل‌های بسیار مهم در زمینه حل و فصل مشکلات مطرح در حوزه عفاف و حجاب دانست و از آن به عنوان سوق دهنده خانواده ها به پوشش اصیل ایرانی اسلامی یاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در در پایان گفت: مطابق تعاملی که با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به عمل آمده است، مبنا بر حمایت بیشتر از طراحان مد و لباس استانی است.

در ادامه ناهید همایونلو، مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان گفت: امروز طراحان و تولیدکنندگان بومی استان قزوین با ارائه آثار خود در این نمایشگاه، گام موثری در جهت پاسداشت ارزش‌های ایرانی اسلامی بصورت میدانی برداشته اند و ما شاهد تلاش ها و زحمات جهادی آنان در حوزه تولید پوشاک عفیفانه و لباس متعارف بوده‌ایم و دستانشان را می‌بوسیم چراکه با فکر و قلب و دستانشان پوشاکی تولید می کنند که در مرحله اول حیا را به خانواده ها و سپس آرامش را در جامعه ارزانی می‌دارد و این امری مهم و ستودنی است.

مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان ابراز امیدواری کرد برپایی این دست نمایشگاه ها بصورت مستمر در استان ادامه یافته و ما بتوانیم همواره لباسی متعارف که در شان بانوان و خانواده ایرانی اسلامی هست ارائه و در دسترس آنان قرار دهیم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و همت بنیاد عفاف و حجاب استان در سرای بهشتیان مجموعه تاریخی سعدالسلطنه قزوین تا ۱۵تیرماه دایر می باشد و زمان بازدید ازساعات ۹الی۱۴ و ۱۶الی۲۲ خواهد بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه مدولباس ایرانی سبب حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه مدولباس ایرانی سبب حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شود"، کلیک کنید.