نشست خبری مدیر بیمه دی استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری سوشال لند استان سمنان ، مهدی خواچه زاده مدیریت بیمه دی استان سمنان در نشست با اهالی رسانه در نوزدهیمن سال تاسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه سال 1383 با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، گفت: موضوع فعالیت شرکت بیمه دی انجام فعالیت بیمه ای مستقیم در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی برابر ضوابط نهاد ناظر است.

کارِ بیمه دی تلفیقی از دانش و تخصص و تجربه برای ارایه خدمات و محصولات بیمه ای مناسب و با کیفیت به مشتریان است و تدوین سیاست های توسعه ای که باعث خلق ارزش و جلب رضایت مشتریان می شود نیز در دستور کار است. با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت بیمه دی، باید صنعت بیمه را بیش از گذشته به مردم معرفی کنیم.

کسب رتبه یک توانگری طی چهار سال متوالی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از جمله افتخارات این مجموعه است. مفتخریم که بیمه دی جزو 5 شرکت اول و برتر بیمه ای در سطح کشور است. شرکت بیمه دی اخیرا افزایش سرمایه چشمگیری داشته که بسیار خوب است و سرمایه این شرکت با 45 درصد افزایش، از پنج هزار و 950 میلیارد ریال به 9 هزار و 500 میلیارد ریال رسید.

میزان فروش بیمه نامه در شرکت بیمه دی در 10 ماهه امسال بیش از 160 هزار میلیارد ریال بوده که رقم قابل توجهی است. وی همچنین گفت: یکی افتخارات بیمه دی، کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در بین 100 شرکت داخلی در سال های 98 و 99 و همچنین کسب جایگاه اول از منظر فروش و بهره وری کلی و کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات طی سال گذشته است.

با توجه به وابستگی شرکت بیمه دی به نهاد بنیاد شهید یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه دی، ارایه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است.

قراداد بیمه دی با بیش از 9600 مرکز درمانی در سطح کشور و بیمه دی در استان سمنان با بیش از 184 مرکز درمانی از جمله 51 داروخانه و 12 بیمارستان قرارداد دارد .تعداد حدود 10 نفر همکار در حوزه درمان در بیمه دی استان سمنان مشغول به خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند. هر ماه به صورت میانگین بیش از 24.000.000.000 میلیارد ریال به مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی در استان سمنان، پرداخت می شود. بیمه دی امروز در استان سمنان تبدیل به برند درمان شده است؛ به گونه ای که هر روز با درخواست انعقاد قرارداد درمان از سوی سازمان های مختلف مواجهیم.

بیمه دی دارای میز خدمت در همه شهرستان های استان سمنان است، پرداخت به مراکز درمانی تا پایان مهرماه انجام شده است و انتظار ما از مراکز طرف قرارداد، ارایه خدمات خوب به بیمه شدگان بیمه دی است.

شرکت بیمه دی در کشور در مجموع دارای بیش از 2 میلیون و 300 هزار بیمه شده است که 27.000 بیمه شده مربوط به استان سمنان است.

طی 10 ماهه امسال فقط در شعبه سمنان بیش از 3.500 انواع بیمه نامه توسط بیمه دی صادر شده است..

نشست خبری مدیر بیمه دی استان سمنان برگزار شد

بیش از 35 شرکت بیمه ای در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد،حدود 23 شرکت در سمنان، فعال است و20 درصد بازار بیمه درمان تکمیلی کشور در اختیار بیمه دی است .

همچنین بیمه دی در سطح کشور دارای 48 شعبه و بیش از 1300 نماینده و کارگزار بوده و در بیشتر شهرستان ها نماینده دارد. در استان سمنان ، بیش از 20 نماینده و 5 کارگزار شرکت بیمه دی فعالیت می کنند و شرکت بیمه دی دارای نمایندگی در بیشتر شهرستان های استان است.

همچنین در سامانه شکایات بیمه دی، پاسخگویی مشتریان در کمتر از 48 ساعت به طور کامل انجام می شودو با تاکید بر رعایت اصل مشتری مداری در این شرکت بیمه ی دی موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتریان از بیمه مرکزی شده است.

مشتریان می توانند در روز های چهارشنبه از ساعت 10 الی 12 با شماره گیری 1671 بامدیران و مسیولان بیمه دی که در همه شعب فعال هستند وهمچنین شخص مدیرعامل محترم ارتباط برقرار کنند تا مشکلاتشان حل شود.

در همین راستا در سال جاری پروژه دارو رسان جهت رفاه حال جانبازارن معزز70 درصد در استان اجرا شد.

در نظر داریم در مرحله بعدی به صورت کشوری جمع آوری فاکتورهای درمانی را به صورت الکترونیک اجرا کنیم که در حال حاضر برای تعداد اندکی از بیمه گزاران در حال اجرا می باشد.

امروز بیمه دی توانسته در سطح استان سمنان جایگاه خود را در بازار سخت رقابت حفظ کند. البته معتقد هستیم که باید از ارزان فروش پرهیز کرد تا بتوان خدمات خوبی به مردم ارایه کرد.

بیمه دی امروز در سطح استان موقعیت خوبی دارد و همچنین سعی کردیم با مراجع انتظامی، اجرایی و قضایی برای ارایه خدمات خوب به مردم تعامل داشته باشیم.

برنامه های هفته بیمه دی در سمنان حضور در مدرسه نیکان و برگزاری مسابقه نقاشی و انشا با موضوع بیمه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور مسیولان استان، برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس شرکت بیمه دی با حضور مدیران استان، جمعی از نمایندگان و کارکنان بیمه دی و همچنین کاشت نهال و درختکاری از جمله برنامه های هفته گرامیداشت تاسیس شرکت بیمه دی در سمنان است که از اول هفته آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست خبری مدیر بیمه دی استان سمنان برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست خبری مدیر بیمه دی استان سمنان برگزار شد"، کلیک کنید.