معرفی شخصیت های مفاخر کردستان با برگزاری بزرگداشت ها انجام می شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

معرفی شخصیت های مفاخر کردستان با برگزاری بزرگداشت ها انجام می شود - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال لند، اسماعیل زارعی کوشا صبح پنج شنبه در آیین کنگره استانی بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق که در دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: باشماق روستایی زرخیز برای کشت و کار و از نقاط گردشگری استان کردستان محسوب می شود و امروز در این روستا بزرگداشتی برای یکی از مفاخر علمی استان و منطقه لیلاخ یعنی «ملا عبدالله باشماق» را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه کردستان به وجود افرادی مانند «ملا عبدالله باشماق» و سایر بزرگان علما، عرفان و طریقت که به عنوان ستاره های درخشتان و مفاخر معنوی این استان مطرح هستند به خود می بالد، افزود: معرفی شخصیت های مفاخر استان مورد توجه مسوولان است.

زارعی کوشا با بیان اینکه منطقه دهگلان از ظرفیت بسیار ارزشمندی در حوزه کشاورزی، گردشگری و غیره برخوردار است، بیان کرد: امروز در مجموعه مدیریتی استان تعدادی از فرزندان این دیدار مشغول خدمت هستند.

استاندار کردستان اذعان کرد: روستای باشماق ظرفیت بسیاری در حوزه گردشگری دارد و برای اجرای طرح هادی در روستای باشماق و ثبت این روستا بعنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری اقدام خواهیم کرد تا مطالبات اهالی روستای باشماق را پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های بنده برگزاری میزهای خدمت در روستاها و شنیدن مطالبات و مشکلات اهالی روستاهای استان است بنابراین در این روستا نیز با حضور مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی میز خدمت برپا می شود.

استاندار کردستان یادآور شد: دهه کرامت و میلاد حضرت موسی ابن رضا (ع) که ملجا و عشق همه کردستانی ها از شیعه و سنی است را تبریک می گویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی شخصیت های مفاخر کردستان با برگزاری بزرگداشت ها انجام می شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی شخصیت های مفاخر کردستان با برگزاری بزرگداشت ها انجام می شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.