معابر و دستگاه های کنترل ترافیک قم باید هوشمندسازی شوند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

معابر و دستگاه های کنترل ترافیک قم باید هوشمندسازی شوند - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال لند عباس ذاکریان عصر سه شنبه در دیدار با پلیس راهور شهرستان قم اظهار کرد: رسیدگی و کنترل مسائل ترافیک در تقاطع ها باید هوشمند شوند و روش های حضوری و سنتی پاسخگوی زمان امروز نیست.

فرماندار قم بیان کرد: عدم برخورداری اتومبیل ها و خیابان ها و معابر و جاده ها در ایجاد تصادفات و تخلفات سهم دارند که این عوامل باید مرتفع شوند.

وی ابراز کرد: معابر و کنترل ترافیک شهر قم باید هوشمند سازی شوند و آرام سازی معابر باید مورد توجه مسئولان متولی قرار گیرد.

ذاکریان ادامه داد: حمل و نقل عمومی می تواند در امر کاهش آلودگی های زیست محیطی شهر و حتی کاهش حجم ترافیک و تردد ماشین های شخصی در سطح شهر مؤثر باشد البته منوط بر این است که کیفیت دستگاه های حمل و نقل عمومی ارتقا یابند.

فرماندار قم گفت: پلیس نقش بسیار ویژه ای در برقراری امنیت و آرام سازی شهر ایفا می کند و دستگاه های اجرایی و اداره باید با این ارگان نهایت همکاری را داشته باشند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید امر آموزش آسیب های اجتماعی را از سنین کودکی و نوجوانان دانش آموزان را پیش بگیرد تا شاهد وقوع و بروز این مسائل در آینده نباشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معابر و دستگاه های کنترل ترافیک قم باید هوشمندسازی شوند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معابر و دستگاه های کنترل ترافیک قم باید هوشمندسازی شوند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه