مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است

مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است

سوشال لند/لرستان استاندار لرستان گفت: مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است.

ابوطالب شفقت در گفت‌وگو با سوشال لند، اظهار کرد: دشمنان اسلام ۴۵ سال است که به انحاء مختلف می‌خواهند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و تمام اهداف آن‌ها لطمه زدن به جمهوری اسلامی و اتحاد مردم است.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف دیگر دشمنان متفرق کردن مردم و بیرون کردن از جوامع بین‌المللی است اما دشمنان بدانند اراده ملت، جبهه اسلام، ملت مسلمان و جبهه مقاومت با این شهادت نه‌تنها ضیف‌تر نمی‌شود بلکه قوی‌تر، مستحکم‌تر و متحدتر خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور، اضافه کرد: دشمنان بدانند که این شعار رئیس‌جمهور ما همان شعار مقام معظم رهبری، شعار فرماندهان نظامی و فرماندهان جبهه مقاومت است و تغییرات در نظام جمهوری اسلامی هیچ تأثیری در مبارزه مقاومت با دشمنان نخواهد داشت و این تغییرات حرکت جدیدتر، فعالیت نوتر، جریان جدیدتر، تفکر بهتر و هماهنگی قوی‌تر علیه دشمنان خواهد داشت.

وی بیان کرد: دشمنان مطمئن و منتظر باشند این خشم بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد و همان‌طور که در وعده صادق با بهترین تصمیم و تدبیر، توانمندی و قدرت نظامی ایران اسلامی نشان داده شد به شیوه‌های که تشخیص داده شود انتقام می‌گیرند و خون‌خواهی مهمان شریف و عزیز خود را از شما دشمنان اسلام خواهند گرفت.

استاندار لرستان با بیان اینکه دشمنان منتظر بمانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و مطمئن باشند انسجام جبهه مقاومت قوی‌تر خواهد شد، افزود: امروز، مسیر اتحاد مسلمانان فراهم و آنان متحد شده‌اند و روزهای پایانی عمر رژیم صهیونیستی بوده و زمانی است که این رژیم برای عمر کوتاه خود تلاش می‌کند.

شفقت ادامه داد: اگر این‌چنین ترور می‌کنند مطمئن باشند ایرانی غیرت و مهمان خود را دوست دارد و پاسخ این خون ریخته شده در کشورش را خواهد داد.

پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر اتحاد مسلمانان فراهم شده است"، کلیک کنید.