مخبر: مقاومت امروز در غزه، یادگار امام خمینی (ره) است

مخبر: مقاومت امروز در غزه، یادگار امام خمینی (ره) است

سرپرست ریاست جمهوری افزود:جریان مقاومت، فرهنگ مقاومت و مکتب مقاومت یادگار حضرت امام است و پیش از ایشان، هیچ بحثی از این موارد نبوده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری سوشال لند، سخنرانی محمد مخبر مدیر قوه مجریه و معاون اول شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی یکشنبه شب مطابق با 13 خرداد 1403 مقارن با شب سالگرد ارتحال امام عظیم الشان، بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر ایشان بعد از نماز مغرب و عشا که با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا روحانیون اقشار مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی و دوستدار امام و رهبری همراه است آغاز شد.

مخبر درباره ویژگی های شاخص حضرت امام گفت : اولین مشخصه حضرت امام باور و اعتماد به خدا بود، ایشان به وعده های الهی اعتقاد داشت ، امام به معارف اسلامی قرآن و احادیث مسلط بود.

وی افزود: امام به وعده های خدا اعتماد داشت و به وعده های الهی هم رسید .

سرپرست ریاست جمهوری گفت : امام در هر حرکتی که ورود کرد مقتدرانه و هوشمندانه وارد آن شده است .

سرپرست ریاست جمهوری افزود:جریان مقاومت، فرهنگ مقاومت و مکتب مقاومت یادگار حضرت امام است و پیش از ایشان، هیچ بحثی از این موارد نبوده است.

وی ادامه داد: مقاومت و جریان آن در فلسطین از زمانی شکل گرفت که امام (ره)، موضوع فلسطین را مسیله اول جهان اسلام اعلام کرد.

مخبر گفت : امروز همان جریان، مسیله فلسطین را به مسیله اول دنیا بدل کرده است.

سرپرست ریاست جمهوری افزود: امام، فقیه، فیلسوف، متکلم، عارف و سیاستمدار بود اما ویژگی هایی در امام بود که این ویژگی ها امام را نه تنها در ذهن و اندیشه جهان اسلام بلکه در جهان استضعاف نمونه و بارز کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخبر: مقاومت امروز در غزه، یادگار امام خمینی (ره) است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخبر: مقاومت امروز در غزه، یادگار امام خمینی (ره) است"، کلیک کنید.