محکومیت قاچاقچیان سوخت – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

محکومیت قاچاقچیان سوخت - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سوشال لند، کامران ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: پرونده متهمان فروش 14 هزار و 651 لیتر بنزین و 17 هزار و 952 لیتر نفت گاز در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی بجنورد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم اصلی را که در فروش هشت هزار و 330 لیتر نفت گاز به ارزش یک میلیارد و 484 میلیون ریال و هشت هزار و 38 لیتر بنزین به ارزش یک میلیارد و 390 میلیون ریال همکاری داشته است، به پرداخت پنج میلیارد و 657 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته ملکی، شعبه همچنین برای فروش 654 لیتر بنزین به ارزش 91 میلیون و 119 هزار ریال، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم ردیف اول را به پرداخت 182 میلیون و 238 هزار ریال جزای نقدی محکوم و همچنین به دلیل اینکه متهم سوخت را فروخته است، مبلغ 91 میلیون و 119 هزار ریال برای مال از دست رفته به محکومیت اضافه و در مجموع به پرداخت 273 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: شعبه متهم ردیف دوم را به دلیل فروش 2 هزار و 422 لیتر نفت گاز به ارزش 515 میلیون و 43 هزار ریال، به پرداخت یک میلیارد و 30 میلیون ریال جزای نقدی محکوم و به دلیل اینکه متهم سوخت را فروخته است، مبلغ 515 میلیون و 43 هزار ریال برای مال از دست رفته به محکومیت اضافه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و 545 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ملکی گفت: شعبه همچنین متهم ردیف سوم را به دلیل فروش 2 هزار و 911 لیتر نفت گاز به ارزش 652 میلیون و 951 هزار ریال، به پرداخت یک میلیارد و 305 میلیون ریال جزای نقدی محکوم و به دلیل اینکه متهم سوخت را فروخته است، مبلغ 652 میلیون و 951 هزار ریال برای مال از دست رفته به محکومیت اضافه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و 958 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به تخلفات صورت گرفته، متهمان را جمعاً به پرداخت 9 میلیارد و 434 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته ملکی، این گزارش را شرکت پخش فرآورده های نفتی استان به دلیل تخلف متصدی سوخت گیری جایگاه سوخت برای فروش گازوییل و بنزین تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محکومیت قاچاقچیان سوخت – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محکومیت قاچاقچیان سوخت – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.