سوگواره فرهنگی و هنری «یاران جماران» در گلزار شهدای گمنام ایلام – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

سوگواره فرهنگی و هنری «یاران جماران» در گلزار شهدای گمنام ایلام - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال لند، به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، قیام 15 خرداد و شهدای خدمت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حوزه هنری استان وبا همکاری نهادهای فرهنگی استان، سوگواره فرهنگی هنری «یاران جماران» را در بخشهای متنوع در محل یادمان شهدای گمنام بهشت رضای ایلام برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام، مدیران کل و معاونین حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیج هنرمندان، خانواده شهدا، هنرمندان و مردم ولایتمدار استان ایلام در بخشهای متنوعی مانند شعرخوانی، نقالی، مداحی و ورکشاپ تجسمی برگزار شد.

اجرای گروه سنج و دمام، برگزاری ورکشاپ نقاشی با حضور تعدادی از هنرمندان تجسمی، شعر خوانی آقایان عباس صیدی، اسلام انصاری فر، نورالدین نورالله ی و قدرت ملکی و مداحی آقایان بالو و حیدر نژاد از برنامه ای اجرا شده در این سوگواره بود.

گفتنی است این ویژه برنامه با همکاری و حضور سایر دستگاه ها از جمله بسیج هنرمندان، بسیج رسانه، بنیاد شهید، صدا و سیما، استانداری نهاد کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیات رزمندگان برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوگواره فرهنگی و هنری «یاران جماران» در گلزار شهدای گمنام ایلام – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوگواره فرهنگی و هنری «یاران جماران» در گلزار شهدای گمنام ایلام – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.