سرم روشن کننده و ضد لک حاوی ویتامین سی آردن

سرم لیفتینگ صورت گاتیو

قطعا برای کسانی که به زیبایی و جوانی پوست صورتشان اهمیت می دهند، چین و چروک یک عامل آزار دهنده است. اهمیت رفع چین و چروک صورت به ویژه برای خانم ها بسیار بالاست.عموما بالا رفتن سن یکی از عوامل طبیعی ایجاد چین و چروک های صورت است و همچنین چاق و لاغر شدن های مکرر یا استعمال دخانیات نیز از دلایل افتادگی پوست هستند.

سرم روشن کننده و ضد لک حاوی ویتامین سی آردن

هیالورونیک اسید نام ماده ای است که به صورت طبیعی در ماتریکس خارجی سلول ها و بافت های بدن و خصوصا پوست تولید می شود. این ماده با جذب میزان زیادی رطوبت سبب شادابی، جوانی و زیبایی پوست می شود.اما با افزایش سن میزان تولید هیالورونیک اسید در پوست کاهش یافته و باعث ایجاد چین و چروک هایی در پوست صورت یا افتادگی آن می شود.سرم لیفتینگ صورت گاتیو با دارا بودن میزان زیادی هیالورونیک اسید، از طریق ایجاد کشش در پوست و سفت کردن آن و رطوبت رسانی فوق العاده، موجب از بین بردن چین و چروک ها و خطوط پوست صورت می شود.

نحوه استفاده از سرم لیفت گاتیو:

ابتدا صورت خود را با آب و شوینده مناسب بشویید و کاملا خشک کنید.سپس مقداری از سرم را کف دست خود بریزید و به آرامی روی تمام صورت و گردنتان ماساژ دهید.حالا اجازه دهید تا سرم لیفتینگ گاتیو جذب پوستتان شود.در مرحله آخر می توانید از کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده نمایید.برای اثر بخشی بیشتر باید در دوره های اولیه، هم صبح و هم شب قبل از خواب، از سرم لیفتینگ استفاده کنید.قطعا چند دقیقه بعد از استفاده از سرم لیفتینگ گاتیو شاهد تغییرات محسوسی در چین و چروک ها خواهید بود

خواص سرم لیفتینگ صورت گاتیو :

حاوی هیالورونیک اسید

رطوبت رسانی فوق العاده به پوست

ایجاد کشش و سفت کردن پوست صورت و گردن

بهبود بافت سطح پوست

از بین بردن چین و چروک های زیر صورت و گردن

کاهش مقدار و شدت چین و چروک های صورت و گردن

آیا کرم دور چشم گاتیو خوبه یا نه؟

در جواب سوال آیا کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو خوبه یا نه؟ باید گفت این محصول با فواید فوق العاده و اثربخشی زیاد به یکی از محبوب ترین محصولات گاتیو در بین بانوان تبدیل شده است. کرم دور چشم گاتیو شرکت بیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین در فرمولاسیون آن از مواد مرغوب و درجه یک استفاده شده تا تاثیرگذاری بیشتری روی پوست بانوان در سنین مختلف داشته باشد. البته فواید بی نظیر این محصول به دلیل وجود ماده سازنده اصلی کرم دور چشم گایتو می باشد. از دیگر مزایای کرم چشم گاتیو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تامین رطوبت یا آبرسانی

یکی از مزایای کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو همان آبرسانی یا تامین رطوبت است. البته دلیل اصلی ایجاد چین و چروک اطراف چشم، خشکی پوست آن ناحیه است که مرطوب نگه داشتن آن امری ضروری می باشد. زیرا آبرسانی این ناحیه از صورت، پوست را سالم تر و شاداب تر نشان می دهد.

کاهش سیاهی دور چشم

کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو حاوی ترکیبات سبک و تخصصی متناسب پوست دور چشم بوده که پف و تیرگی دور چشم را رفع می نماید. این محصول فاقد مواد حساسیت زا و بو نیز می باشد.

کاهش چین و چروک روی پوست

امروزه سن پیری پوست به ویژه اطراف چشم کاهش یافته و دلیل عمده آن قرار گرفتن در برابر نور خورشید بدون ضد آفتاب و عینک است. همچنین مالیدن چشم یکی دیگر از عادات های غلط بوده که چین و چروک دور چشم را افزایش می دهد. بنابراین مصرف کرم ضد چروک گاتیو تا حدودی زیادی از چین و چروک ها پیشگیری کرده و پروسه پیری پوست دور چشم را به تعویق می اندازد.

کرم دور چشم گاتیو ساخت کجاست؟

کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو یک برند ایتالیایی بوده که فرمولاسیون و مواد اولیه آن از همین کشور مبداء وارد می شود. البته پروسه تولید و بسته بندی آن داخل ایران است. بنابراین محصولات گاتیو در کشور ایران توسط کمپانی کارن لیان تولید می گردد و دسترسی به نمونه ایتالیایی آن غیر ممکن است. ولی مسیولیت پخش کرم چشم گاتیو به عهده شرکت بیز می باشد که قیمت کرم گاتیو دور چشم را نیز تعیین می نماید.

سرم روشن کننده آردن با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی از تغییرات رنگدانه ای پوست جلوگیری، باعث شفافیت و روشنی پوست می شود. لک و تیرگی های پوست را رفع و از بازگشت مجدد آن ها جلوگیری می کند. آردن کلاژن سازی را افزایش داده و مانع از تولید ملانین در پوست می شود. این محصول استحکام پوست را افزایش و باعث بهبود ظاهر پوستتان می گردد.به پوست خاصیت ارتجاعی بخشیده و آن را روشن می کند.

سرم روشن کننده آردن جلوگیری از ایجاد لک

با نفوذ به عمق پوست و آبرسانی لایه اپیدرم، کک و مک و لک های قهوه ای را از بین می برد. این از تولید آنزیم های مختلف در پوست جلوگیری و به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد. درخشش و شفافیت پوست را افزایش داده و از جذب اشعه های آفتاب و رادیکال های آزاد به پوست جلوگیری می کند. در ادامه توضیحات، به بررسی ترکیبات سرم روشن کننده آردن می پردازیم:

ویتامین C: پوست سفت و کلاژن سازی را افزایش می دهد. به پوست خاصیت ارتجاعی داده، سلول های مرده را از بین برده، کدری و خستگی را رفع، باعث شادابی و شفافیت پوستتان می گردد. همچنین از پوست در برابر آفتاب محافظت و به رفع کک و مک های پوست کمک شایانی می کند. ویتامین C پوست را تقویت و ضخامت آن را افزایش و سلول ها را ترمیم می کند.
عصاره بابونه: در روشن کردن پوست عالی بوده و از تحریکات ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگیری و آن را برطرف می کند. نشانه های افزایش سن را کاهش و با خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند.
عصاره پرتقال: کلاژن سازی را افزایش، لک های قرمز و قهوه ای را از بین برده، باعث سلامتی و زیبایی بیشتر پوست گردیده و آن را روشن می کند. همچنین ضخامت سد دفاعی پوست را بیشتر و از آن در برابر آفتاب محافظت می کند.
کلاژن هیدرولیز شده: رطوبت پوست را افزایش و به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد. روند پیری را کاهش و به آن قابلیت ارتجاعی می دهد. به علاوه به سلول های تضعیف شده جانی دوباره می بخشد.
سایر ترکیب ها: اسید هیالورونیک، رتینول و گلیسیرین.

نحوه استفاده از سرم روشن کننده آردن:

حداقل از این سرم به مدت 8 الی 12 هفته، شب ها، چندین قطره از سرم را به پوست تمیز و نواحی لک دار آغشته و ماساژ داده تا جذب شود. در صورت مواجه با نور آفتاب از کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود، کلاه و دستکش در مدت زمان مصرف از این سرم استفاده شود. همچنین تا یک هفته بعد از قطع مصرف این محصول از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم روشن کننده و ضد لک حاوی ویتامین سی آردن" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم روشن کننده و ضد لک حاوی ویتامین سی آردن"، کلیک کنید.