رویداد صدرا باز طراحی جدید از ارتباط صنعت و دانشگاه است

رویداد صدرا باز طراحی جدید از ارتباط صنعت و دانشگاه است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: رویداد صدرا باز طراحی جدید از ارتباط صنعت و دانشگاه بوده و هدف از اجرای این طرح آشنا شدن دانشجو با نیاز های صنعت و دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سوشال لند، مهدی منصوری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در دیدار با فرشید فلاح لاله زاری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در سال جاری برگزاری جشنواره داستان نویسی«به یاد لاله ها» و مسابقه ملی«طراحی و دوخت کارستان» را در دستور کار دارد.

وی با معرفی«رویداد صدرا» که در دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجراست، عنوان کرد: این رویداد باز طراحی جدید از ارتباط صنعت و دانشگاه بوده و هدف از اجرای این طرح آشنا شدن دانشجو با نیاز های صنعت و دانشگاه است. در راستای برگزاری رویداد ملی صدرا و با هدف ترویج و گسترش پوشش اسلامی – ایرانی نخستین دوره مسابقه ملی طراحی و دوخت با محور لباس فرم مدارس ابتدایی در دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد سمنان در حال اجراست. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: نمایشگاه و آیین اختتامیه مسابقه ملی طراحی و دوخت کارستان روز های 5 و 6 خرداد ماه 1403 با معرفی نفرات برتر در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

منصوری با اشاره به برگزاری موفق دو دوره جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها در دو سال اخیر افزود: سومین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها، همانند سنوات گذشته در سالروز ولادت با سعادت سومین امام شیعیان، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، 14 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویداد صدرا باز طراحی جدید از ارتباط صنعت و دانشگاه است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویداد صدرا باز طراحی جدید از ارتباط صنعت و دانشگاه است"، کلیک کنید.