خانواده ها از سخت گیری در برگزاری جشن های ازدواج پرهیز کنند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

خانواده ها از سخت گیری در برگزاری جشن های ازدواج پرهیز کنند - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سوشال لند، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم با اشاره به فرا رسیدن اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ازدواج این 2 اسوه و الگوی جامعه بشریت همواره باید الگوی جوانان و خانواده ها قرار گیرد.

وی خانواده ها را به تاسی از آن 2 شخصیت آسمانی و رعایت سادگی و حفظ عفت در برگزاری مراسم ازدواج فراخواند و افزود: در نظر گرفتن مهریه زیاد، هزینه های سنگین جشن ازدواج و به راه انداختن مهمانی های کذایی برای جوانان خوشبختی نمی آورد و باید از آن دوری کرد.

حجت الاسلام حاجبی تاکید کرد: ضرورت دارد خانواده ها از تجملات و سخت گیری در امر برگزاری جشن های ازدواج پرهیز کرده و این آیین ها را به ساده ترین شکل ممکن برگزار کنند.

امام جمعه قشم ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جواد الایمه (ع) و بازخوانی سیره علمی و عملی آن امام گفت: زندگانی نهمین اختر تابناک امامت و ولایت می تواند الگو و نسخه ای نجات بخش برای همه بشریت به ویژه جامعه بزرگ جوانان مسلمان و انقلابی باشد.

حاجبی خاطرنشان کرد: امام جواد (ع) کم سن و سال ترین امامی بودند که به امامت رسیدند، اسوه مبارزه با طاغوت بودند و در همه دوران امامت خود با طاغوت زمان خود مبارزه کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانواده ها از سخت گیری در برگزاری جشن های ازدواج پرهیز کنند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانواده ها از سخت گیری در برگزاری جشن های ازدواج پرهیز کنند – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.