حضور سرزده رییس مرکز ملی فضای مجازی در همایش استعمار سایبری

حضور سرزده رییس مرکز ملی فضای مجازی در همایش استعمار سایبری

محمد امین آقامیری رییس مرکز ملی فضای مجازی به صورت سرزده در همایش استعمار سایبری شرکت و از منتقدان تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری سوشال لند، محمد امین آقامیری رییس مرکز ملی فضای مجازی با اینکه در همایش استعمار سایبری که در قم برگزار می شد، دعوت نشده بود، به صورت سرزده در این همایش حضور یافت.

رییس مرکز ملی فضای مجازی ضمن استماع سخنان برخی منتقدان، طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از منتقدان بابت برگزاری همایش و نقد مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی درباره سکوهای خارجی، درخواست کرد که جلسه مفصلی با منتقدان درخصوص این مصوبه برگزار شود تا مرکز ملی هم توضیحات خود را ارایه کند.

 به گزارش سوشال لند، چندی پیش رییس مرکز ملی فضای مجازی مصوبه ای را در خصوص امکان دسترسی به سکوهای خارجی با سازوکارهای حکمرانی پذیر، ساماندهی پیام رسان های اجتماعی و ایجاد سامانه ملی و جامع داده ابلاغ کرد.

این مصوبه دستگاه ها و تنظیم گران بخشی را ملزم کرده که امکان دسترسی مردم به سکوها و خدمات پرمخاطب خارجی را در چهارچوب قوانین و با ساز و کارهای جدید فراهم کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور سرزده رییس مرکز ملی فضای مجازی در همایش استعمار سایبری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور سرزده رییس مرکز ملی فضای مجازی در همایش استعمار سایبری"، کلیک کنید.