حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال لند، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به آمادگی کامل و 100 درصدی پلیس لرستان در ایام پایانی تعطیلات نوروز از مردم خواست، به منظور پیشگیری از هر نوع حادثه توصیه های پلیس را جدی بگیرند و باتوجه به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت امام علی (ع)، حرمت و شعایر اسلامی و اخلاقی این ماه مبارک را حفظ کنند.

وی ضمن قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، گفت: پلیس لرستان همچون سال های گذشته همگام و همدوش با مردم ضمن بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم خود به برقراری نظم و امنیت ایام پایانی تعطیلات نوروزی و تسهیل در ترافیک شهری و جاده ای می پردازد.

فرمانده انتظامی لرستان، افزود: از مردم عزیز و رانندگان محترم می خواهیم ضمن همکاری با عوامل انتظامی، پلیس راه و راهور قانون و مقررات را رعایت کنند و با حفظ خونسردی هنگام رانندگی در ترافیک درون و برون شهری در روز پایانی تعطیلات نوروز بر خود و دیگران تلخ نکنند و توصیه ها و هشدارهای پلیس را همیشه مدنظر داشته باشند.

سردار الهی، بیان داشت: حرمت ماه مبارک رمضان باید توسط تمام صنوف، شهروندان و مسافران نوروزی برای آرامش روزه داران رعایت شود، نظارت بر فعالیت اصناف مجاز در این ماه عزیز و گشت زنی واحدهای انتظامی در اماکن عمومی نظیر پارک ها و تفرجگاه ها برای حفظ حرمت روزه داران به دقت صورت گرفته و با متخلفان برابر قانون و ضوابط برخورد خواهد شد.

وی از به کارگیری نیروهای کمکی، نیروهای یگان امداد، یگان ویژه، پلیس های افتخاری و نیروهای بسیج مردمی به منظور پوشش انتظامی و امنیتی سراسر استان خبر داد و گفت: همچنین ماموران پلیس راه و راهور استان هم در آماده باش کامل به سر می برند و با اعمال محدودیت های مقطعی ترافیکی از بروز حوادث پیشگیری خواهند کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه رانندگان محترم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند، گفت: از عجله و شتاب زدگی حین رانندگی جدا خودداری کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.