جرایم استان قم در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته است – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

جرایم استان قم در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته است - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال لند، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی از اوایل تیرماه فعالیت‌های خود را در زمینه امنیت، تسهیل ورود و خروج زائران حسینی از کشور و صدور گذرنامه‌ها آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه گیت مرزها در زمینه امنیت و ورود و خروج زائران حسینی از کشور ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کردند، ابراز کرد: باتوجه به افزایش مراجعات از شهروندانی که قصد مشرف شدن به عتبات را دارند انتظار می‌رود تا برنامه‌ها و ملزومات خروج از کشور را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: به زائرانی که قصد خروج کشور در ایام اربعین را دارند، توصیه می‌کنیم تا نسبت به شرایط و ضوابط خروج از کشور، حفظ اموال و اشیا قیمتی همراه و منازلشان اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان و زائران اربعین حسینی در صورت مشاهده افراد سودجو و مشکوک حتماً به مقامات امنیتی و نیروی انتظامی اطلاع دهند، افزود: زائران می‌توانند خدمات مربوط به خروج از کشور را از طریق نرم افزار یا سامانه پلیس دنبال کنند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: زائران اربعین حسینی نسبت به درج سوشال لند ورود و خروج از کشور در گذرنامه توسط متصدیان مربوطه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: جرائم صورت گرفته در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته و جرائمی نظیر سرقت به عنف، شرارت و نزاع و درگیری کاهش چشمگیری داشته‌اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جرایم استان قم در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته است – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جرایم استان قم در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته است – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.