تقدیر علی باقری از مقامات آذربایجان

تقدیر علی باقری از مقامات آذربایجان

به گزارش سوشال لند، وی نقش حرفه ای دکتر امیرعبداللهیان در عادی سازی و توسعه روابط دوستانه میان دو کشور در مقطع پیچیده روابط را حایز اهمیت برشمرد.

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، حضور صبح امروز رییس جمهور این کشور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو و امضای دفتر یادبود را نشانه تاثر عمیق دولت و مردم این کشور دانست و ضمن تاکید بر لزوم پیگیری توافقات اخیر میان سران دو کشور، جهت تسریع در اجرایی شدن این توافقات اعلام آمادگی کامل کرد.

علی باقری نیز در این گفت وگو از ارسال پیام تسلیت و حضور رییس جمهور آذربایجان در سفارت کشورمان و امضای دفتر یادبود شهدای دولت، همچنین از تماس های تلفنی و پیام تسلیت سایر مقام های جمهوری آذربایجان از جمله نخست وزیر، رییس مجلس، معاون نخست وزیر و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی، وزرای امور خارجه و دفاع و سایر مقامات جمهوری آذربایجان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سرپرست دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به پیوندهای ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، دیدگاه ها و اقدامات شهید آیت الله رییسی و شهید دکتر امیرعبداللهیان درچارچوب سیاست همسایگی کشورمان را سرمایه ای ارزشمند برای توسعه و تعمیق روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه، از جمله جمهوری آذربایجان خواند و تصریح کرد، پاسداشت خون این دو شهید بزرگوار در گرو توسعه همه جانبه روابط دوجانبه و تسریع در عملیاتی کردن توافقات صورت گرفته میان دو کشور است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر علی باقری از مقامات آذربایجان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر علی باقری از مقامات آذربایجان"، کلیک کنید.