بسته تشویقی برای احیای موقوفات یزد تعیین شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

بسته تشویقی برای احیای موقوفات یزد تعیین شود - خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سوشال لند، مهران فاطمی در جلسه شورای وقف استان یزد که با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد، اظهار کرد: همه ما نسبت به مسیله وقف مسولیت داریم بنابراین پیشنهاد می کنم بسته تشویقی برای احیای موقوفات مشخص شود و در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر در هر منطقه استان ارسال شود.

وی عنوان کرد: کارگشایی در امر سرمایه گذاری در حوزه وقف وظیفه همه ما است و اقدامات بسیار خوبی نیز در این حوزه انجام شده که از زحمات و تلاش های همه فعالان این عرصه تشکر می کنم.

موقوفات خرد و کلان یزد نشانگر اعتماد و اعتقاد مردم به وقف است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این نشست گفت: در هفته وقف به استاندار یزد پیشنهاد تشکیل شورای وقف را دادیم که موافقت شد تا در راستای تقویت موقوفات تصمیم گیری شود.

حجت الاسلام رضا صادقی عنوان کرد: استان یزد موقوفه محور است و موقوفات خرد و کلان زیادی دارد که نشانگر اعتماد و اعتقاد مردم به وقف است .

وی ادامه داد: مردمان یزد نسبت به رفع نیازهای جامعه هر کجا کمبودی احساس شده ورود کرده اند و تعداد زیادی از موقوفات در این استان نشانگر همین رویه است.

صادقی با بیان اینکه سنت حسنه وقف نه تنها در میان مسلمانان بلکه در میان سایر اقلیت های مذهبی یزد نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده به نحوی که تعداد زیادی از موقوفات استان یزد از سوی اقلیت های زرتشتی وقف شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسته تشویقی برای احیای موقوفات یزد تعیین شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسته تشویقی برای احیای موقوفات یزد تعیین شود – خبرگزاری سوشال لند | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.