برپایی بیش از هزار میز خدمت حقوقی در هفته شهید

برپایی بیش از هزار میز خدمت حقوقی در هفته شهید

مدیر کل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از هزار میز خدمت حقوقی به مناسبت گرامیداشت هفته شهید در سراسر کشور برپا شده است.

به گزارش سوشال لند، حمید توسلی اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت مقام شهید و با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و اساس نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران، این بنیاد مکلف به ارایه خدمات معاضدتی حقوقی به جامعه هدف است.
وی ادامه داد: از طرفی با توجه به سیاست های کلی نظام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دفتر حقوقی و معاضدت قضایی و معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد تصمیم گرفت تا بیش از هزار میز خدمت قضایی با پراکندگی در سراسر کشور برپا کند.
مدیرکل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید گفت: لذا ساماندهی لازم برای این کار انجام شد و مرکز وکلای قوه قضاییه هم با همکاری مستمر، نیروی حقوقی مورد نیاز را تامین نموده و اداره معاضدت قضایی کانون وکلا و برخی وکلای ایثارگر و غیر ایثارگر هم در راستای مسیولیت اجتماعی خود، به طور رایگان مبادرت به ارایه خدمات قضایی کردند.
وی افزود: این میز خدمت در نمازهای جمعه، حسینیه ها، مساجد، گلزارهای شهدا و بقاع متبرکه برپا شده و معاضدت های حقوقی قضایی تا روز سه شنبه بیست دوم اسفند ،روز بنیاد شهید ادامه دارد و پذیرای مخاطبان است.
توسلی با ذکر این نکته که مخاطبان این میز خدمت با توجه به سیاستگذاری های ابلاغی صرفا به جامعه ایثارگران محدود نمی شود، خاطرنشان کرد: عموم مردم می توانند از این ظرفیت استفاده بهینه داشته و از خدمات مشاوره رایگان حقوقی بهره ببرند.

پایان خبر سوشال لند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی بیش از هزار میز خدمت حقوقی در هفته شهید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی بیش از هزار میز خدمت حقوقی در هفته شهید"، کلیک کنید.