برسی گیمبال ژیون تک استاندارد Zhiyun-Tech CRANE-M2S Stabilizer Combo Kit

توضیحات

بررسی کیت Combo Stabilizer Zhiyun-Tech CRANE-M2S

برسی گیمبال ژیون تک استاندارد Zhiyun-Tech CRANE-M2S Stabilizer Combo Kit

کوچکتر و حتی سبک تر گیمبال دستی 3 محوره CRANE-M2 S از Zhiyun-Tech با قدرتی حتی بیشتر از نسل قبلی خود برای پشتیبانی از دوربین های کامپکت گوشی های هوشمند و دوربین های اکشن تا 2.2 پوند طراحی شده است. M2 S همه چیز را دارد. ویژگی های عالی M2 و حتی ویژگی های بیشتر از جمله شارژ بیشتر زمان اجرا طولانی تر شارژ سریع PD دستگیره کوچک تر طراحی شیک دو رنگ پشتیبانی از بلوتوث 5 طراحی مجدد صفحه نمایش دوربین سریع و نور LED داخلی.

CRANE-M2 S تابه 360 درجه شیب 320 درجه و چرخش رول 320 درجه را در شش حالت عملیاتی از جمله حالت های POV و Vortex ارائه می دهد. با باتری داخلی حدود 10.5 ساعت کار می کند که با کابل همراه آن قابل شارژ است. گیمبال قادر است دوربین پشتیبانی شده را تغذیه کند و عملکردهای زوم شاتر و شروع/توقف ویدئو را از طریق یک اتصال سیمی کنترل کند. همچنین می توانید با دانلود برنامه تلفن همراه رایگان ZY Play برای iOS و اندروید حرکات گیمبال را کنترل کنید که کنترل از راه دور بسیاری از عملکردهای گیمبال و عملکردهای ساخت فیلم مانند ضبط تایم لپس پانوراما و حرکت آهسته را فراهم می کند.

CRANE-M2 S دارای سیستم نصب سریع دوربین است که به شما امکان می دهد دوربین خود را با فشار یک دکمه قفل وصل یا جدا کنید. علامت های مقیاس و قفل های حافظه به شما کمک می کنند تا دوربین را متعادل کنید و موقعیت تعادل را برای دوربین در حال استفاده قفل کنید. نور پرکننده داخلی در کنار صفحه دوربین یکپارچه شده است دارای CRI 90+ روشنایی 1000 لومن و پنج سطح روشنایی است و شامل چهار فیلتر قابل تعویض برای تغییر دمای رنگ است.

اگر به عنوان یک حرفه به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید قطعا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و مجهز نیاز دارید تا بتوانید عکس های حرفه ای و منحصر به فرد خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید. اگر قصد خرید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری ویدئو پهباد گیمبال دوربین گیمبال موبایل و انواع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت دارید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال ژیون تک استاندارد Zhiyun-Tech CRANE-M2S Stabilizer Combo Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال ژیون تک استاندارد Zhiyun-Tech CRANE-M2S Stabilizer Combo Kit"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه