برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3

توضیحات

گیمبال موبایل Smooth-Q3

برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3

فناوری Zhiyun و تثبیت کننده 3 محوره جمع وجور تاشو Q3 با نور ویدئویی LED داخلی با سه سطح روشنایی برای انتخاب طراحی شده است. این حرکت پایدار در امتداد محورهای پان شیب و چرخش را فراهم می کند تا بتوانید با گوشی خود فیلمی روان و حرفه ای بگیرید.

Smooth-Q3 به راحتی با فشار دادن یک دکمه بین حالت عمودی و افقی جابجا می شود و به شما امکان می دهد در حالی که نور LED سوژه های شما را روشن می کند فیلم و رسانه های اجتماعی بگیرید. هولدر گوشی از گوشی های هوشمند تا عرض 3.5 اینچ پشتیبانی می کند و اکثر گوشی ها را پوشش می دهد.

Smooth-Q3 دارای چراغ پرکننده یکپارچه با دکمه لمسی است. شما می توانید آن را 180 درجه بچرخانید تا سوژه خود را (یا هنگام واژگان) از همه زوایا روشن کنید. سه سطح روشنایی قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که میزان نور مناسب را برای سناریوهای مختلف عکسبرداری تنظیم کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال موبایل ژیون تک Zhiyun-Tech Smooth-Q3"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه